Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Argh, etter i dag skal jeg aldri drikke ferdiglagd sjokolademelk... Den var GAMMEL!!!!!! *brekke seg*

Heller ikke agurk... Gammel den også. YUCK!

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Argh, etter i dag skal jeg aldri drikke ferdigkjøpt sjokolademelk... Den var GAMMEL!!!!!! *brekke seg*

Du klarte vel å drekke den opp før du fant ut av det ? ;)

 

Beste sjokolademelken er den 0,5 flasken på glass... Mmmmmm...

Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water.

Lenke til kommentar

Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water.

Var sånn deilig og klumpete :roll:

 

Som får meg til å tenkte på en ekkel vits...

 

"vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert?

Du vet aldri når klumpene kommer"

 

Bon appetitt :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water.

Var sånn deilig og klumpete :roll:

 

Som får meg til å tenkte på en ekkel vits...

 

"vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert?

Du vet aldri når klumpene kommer"

 

Bon appetitt :thumbup:

Flaks for deg at jeg ikke spiser nå! Ellers kunne du ha ventet deg.... ;) Noe jeg heller aldri kommer til å spise er suppe med kameratens klipte kjønnshår på toppen... Jeg satt og så på en kompis spise det uten at jeg sa noe. Jada, jeg er slem. :D

Lenke til kommentar

Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water.

Var sånn deilig og klumpete :roll:

 

Som får meg til å tenkte på en ekkel vits...

 

"vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert?

Du vet aldri når klumpene kommer"

 

Bon appetitt :thumbup:

Flaks for deg at jeg ikke spiser nå! Ellers kunne du ha ventet deg.... ;) Noe jeg heller aldri kommer til å spise er suppe med kameratens klipte kjønnshår på toppen... Jeg satt og så på en kompis spise det uten at jeg sa noe. Jada, jeg er slem. :D

Yummy :green:

Lenke til kommentar

Russetiden så fant vi en kasse Øl som hadde stått 5 år på hytta, vi spylte den med haytrykksspyler og pussa av rusten på korkene, satt den på govlet i Russebilen og ventet på at fulle russ var frekke og "stjal" øl...

 

LOL ... lurerpå hvordan det gikk med dem... Kassa ble tømt samma kvelden.

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte at det er så mange som ikke spiser sjømat. Må være fordi dere en gang i barndommen har fått servert dårlig fisk. Svært lite som er så godt som fersk torsk med lever og rogn. Var til og med en i tråden her som ikke spiste reker??? Hvordan er det mulig???

 

For meg høres dere ut som en gjeng bortskjemte fjortisser :)

Til informasjon så er fiskesuppe noe av det beste jeg vet... :dribble::dribble:

Men her var det snakk om hva man nekter å spise, så da kommer det kun fram de som ikke liker sjømat..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...