Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt ifra en jeg gikk på paralellklasse med i noen år: Alt går i grisen. (Det værste var at dama som sa det var rimelig fin også)

 

Spiser det meste jeg. Men jeg takler det ikke når folk blander ulike typer pasta. Jeg kan heller ta meg noe 5dager gammelt og rimelig hardt brød istedet for.

 

Og Toro Italiensk gryte! Smaker helt forjævli. Det værste er at begge som bor her digger det så det serveres 2 ganger i uka. Bare bra at det er et gatekjøkken som baker pizza like ved.. Men det blir dyrt i mengden. Pleier og ta meg noe brød og noe melk og slappe av.

Lenke til kommentar
Jeg har tatt ifra en jeg gikk på paralellklasse med i noen år: Alt går i grisen. (Det værste var at dama som sa det var rimelig fin også)

 

Husker Marion sa dette. Er vel ikke hun du mener? Vil ikke påstå hun er ehm.. deilig.. :)

 

 

Og Toro Italiensk gryte! Smaker helt forjævli.

 

:yes: den er skamdårlig. Spiste den en gang på hybelen i fjor. Var vel eneste gangen det var mat igjen.

 

 

Lutefisk er noe dritt men verste jeg vet om er smalahove/sauehode. Heter det smalahove (smalahode) i resten av landet også eller? Liker ikke spise på hodet til en sau.. Usj!

Lenke til kommentar
Jeg har tatt ifra en jeg gikk på paralellklasse med i noen år: Alt går i grisen. (Det værste var at dama som sa det var rimelig fin også)

 

Husker Marion sa dette. Er vel ikke hun du mener? Vil ikke påstå hun er ehm.. deilig.. :)

 

 

 

Tenker ikke over Marion jeg da. Jeg hørte ikke henne si noe slikt ,men jeg _VET_ at Solbjørg sa det. Iallefall så sa henne det til meg og det er jo det jeg refererer til.

 

Og sollien er jo ikke så stygg eller hva?..

 

Husker også en ting som solbjørg sa når jeg var på vaksdal: ØY! Bønder i byen nå!

Lenke til kommentar

Et par dritekle matretter jeg så på lonely planet. Var bla et slags dyr (ekorn elns) som de fylte med diverse mat, og bandt igjen alle åpninger med hyssing. De la den på bålet og det ble en sånn oppblåst hårete ball med tvilsomt innhold. Skal jeg aldri spise!

 

Ellers spiser jeg det meste stort sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...