Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Jeg spiser yoghurt som lukter oppkast, men den er dritgod. Så for meg så gjelder ikke sånne regler i hvert fall.

Men nå er det jo han andre vi snakker om da, og vi alle vet at yoghurten ikke skal være full av kolio-bakterier (eller åssen det skrives), og at det samtidig ikke kommer ut av et så fint sted?

Eh, nei, jeg tenker på yoghurt som Guds gave til enkle sjeler. Tenker ikke på hvor det kommer fra vel.. OG AVFØRING KOMMER DA VITTERLIG NOK FRA SAMME STED... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Eh, nei, jeg tenker på yoghurt som Guds gave til enkle sjeler. Tenker ikke på hvor det kommer fra vel.. OG AVFØRING KOMMER DA VITTERLIG NOK FRA SAMME STED... :roll:

Om du sier det så.

Du blir fortsatt ikke fysisk sjuk av å ete yoghurt.

Ja, og det hadde mye saken å gjøre fordi? Saken var om han hadde smakt bæsj eller ikke, premieklovn.

Lenke til kommentar
Ja, og det hadde mye saken å gjøre fordi? Saken var om han hadde smakt bæsj eller ikke, premieklovn.

Dette er på kanten til flaming.

Det hadde noe med saken å gjøre, fordi han da kanskje ikke ser på bæsj som noe delikat, ettersom man blir sjuk av det.

Han har ikke smakt bæsj, men han har likevel god grunn til å ikke like det?

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Det hadde noe med saken å gjøre, fordi han da kanskje ikke ser på bæsj som noe delikat, ettersom man blir sjuk av det.

Han har ikke smakt bæsj, men han har likevel god grunn til å ikke like det?

Men spørsmålet var om han hadde SMAKT det. Jeg gir ****** i hva han synes om lukten eller ikke. Jeg lurte bare om han visste noe om smaken av bæsj. Det andre var det du som trakk opp av hatten, not me,...

Lenke til kommentar
Men spørsmålet var om han hadde SMAKT det. Jeg gir ****** i hva han synes om lukten eller ikke. Jeg lurte bare om han visste noe om smaken av bæsj. Det andre var det du som trakk opp av hatten, not me,...

Du lurte ikke på det, du konkluderte med at han hadde smakt det. Og jeg mente det var feil å konkludere med at noen har smakt bæsj, bare fordi de sier at de ikke liker det.

 

Men, OK. Jeg skal stoppe nå. :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Men spørsmålet var om han hadde SMAKT det. Jeg gir ****** i hva han synes om lukten eller ikke. Jeg lurte bare om han visste noe om smaken av bæsj. Det andre var det du som trakk opp av hatten, not me,...

Du lurte ikke på det, du konkluderte med at han hadde smakt det. Og jeg mente det var feil å konkludere med at noen har smakt bæsj, bare fordi de sier at de ikke liker det.

 

Men, OK. Jeg skal stoppe nå. :D

Hele spørsmålet i denne tråden er jo "Hva nekter du å SPISE". Hva har da det andre med saken å gjøre i det hele tatt????

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte at det er så mange som ikke spiser sjømat. Må være fordi dere en gang i barndommen har fått servert dårlig fisk. Svært lite som er så godt som fersk torsk med lever og rogn. Var til og med en i tråden her som ikke spiste reker??? Hvordan er det mulig???

 

For meg høres dere ut som en gjeng bortskjemte fjortisser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...