Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hah.. I og med at jeg ikke har noe bedre å gjøre akkurat nå, så skumma jeg nettopp gjennom denne tråden.. og jeg må si..: Så kresne vi er!? Jeg mener.. OMG! Lange-lange lister med mat som man normalt sett absolutt burde spise. Jeg er litt sjokkert. Sjokkert over meg selv også, for jeg tok meg selv i å være smertelig enig i mange av "æsje æsje" forslslagene.

 

Og Penta: etter å ha sett kresen-postene dine så skjønner jeg plutselig hvorfor du passer så godt sammen med Daniel aka Kresen .. :thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE ( @ 19/09/2003 : 17:12)
FISK for det første... Også: kål, erter, gammalost, kjøttboller, fiske boller, fiske kaker.... :evil: Det er så mye at jeg kunne satt her en halv time til og det gidder jeg ikke :grumpy::D

Du liker ikke noen form for fisk? Det trodde jeg ikke var mulig men men, guess I was wrong

Lenke til kommentar

Karamell spiser jeg vanligvis ikke... liker det ikke.

Kjøtt kan jeg spise men kan vere svært kresen på hva... liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt...

Tomat spiser jeg vertfall ikke... ren tomat, kethup og tomatpurre og slikt går greitt, men tomat i sin naturlige form takler jeg ikke... en liten bit og jeg brekker meg... :sick:

 

Men sånn ellers så er jeg vist regnet som det minst kresne mennesket i familien...

Lenke til kommentar

blodpølse med sukker på er jo digg :D

hmm, siden det er så lenge siden jeg har svart på denne så må jeg lage en ny liste:

 

sureting(alt fra godteri til surkål) :thumbdown:

avføring og andre uspiselige ting. :no:

løk :cry:

rosiner og andre råtne ting :scared:

fett :yucky:

 

ellers kan jeg godt spise både katt og hund, så lenge de er stekt :innocent:

Endret av RIP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...