Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den suppa fra Bad Taste =)

 

Hey! Det var jo bare masse yogurt, grønn konditorfarge og müsli! Intet problem for Frank og 3rd class arbeiderne!

 

Jeg vil helst slippe å smake på det meste Kristoffer Skau har satt til livs i sin karriere. :yes:

Nei, det var vel ikke akuratt kvalitets för akuratt... Holder meg til skikkelig mat jeg... Kebab, kinamat, og annet snadder :woot:

Lenke til kommentar
Klovnekjøtt står helt klart på listen min over ting jeg aldri skal spise. I en virkelig nødsituasjon kunne jeg sikkert fått ned litt menneskekjøtt, men kvlovner, aldri i livet!

 

klovnekjøtt? :o du er en rimelig syk mann

 

Jeg skulle jo ikke spise det da.... :shrug:

 

nei skjønt det, men bare tanken på klovnekjøtt da! (det var ikke vondt ment da)

 

mvh knutern_

Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis altetende, men visse ting nekter jeg å sette til livs med mindre det er en nødsituasjon*:

[*]Mat fra McDonald's.

[*]Mat fra Burger King.

[*]Pizza Grandiosa.

[*]Gorby's piroger.

[*]Junkfood generelt, inkl. kebab/rullekebab.

Unntaket for junkfood er rullekebab og burger fra Åsane Grill. Har ikke noe valg slikt, siden vi får all overtidsmaten vår derfra.

 

Ellers er jeg jævlig skeptisk til klippfisk, men tvinger det i meg hvis det ikke finnes alternativer.

 

For østlendinger og andre uinnvidde: Klippfisk lages ved at man sløyer en fisk, salter den og legger den ut på et passende svaberg/klippe o.l. (derav navnet "klippfisk") for å tørke en måneds tid. Det som da er igjen - altså det måker og andre forbipasserende åtseletere er for kresne til å spise - henter man inn og koker opp ved en senere anledning. Nammenam!

 

*) "Nødsituasjon" inkluderer her "når jeg er sånn passe full på vei hjem fra byen og er litt sulten."

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...