Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt...

Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det?

 

Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt...

Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det?

 

Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt?

Nei. :no:

Lenke til kommentar
liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt...

Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det?

 

Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt?

Good point :thumbs:

Lenke til kommentar
liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt...

Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det?

 

Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt?

 

:D

Endret av Elyas Machera
Lenke til kommentar

jeg kan ikke fordra sopp og alt som har med sopp å gjøre. mora mi prøver å late som om det ikke er sopp i mat hun lager for å få meg til å like det. :angry: det funker aldri....

jeg kan kjenne den myke ,(og ufordragelige) smaken av gummilignende sjampignon med en gang jeg tygger i det og det smaker like forferdelig hver gang

spesielt sjampignon er den aller verste selv om jeg ikke har smakt alle.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest mafister
For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring?

Det er en drøy påstand men liker ikke alt man ikke har smakt bare fordi man ikke har smakt det? Jeg tror heller lukta, utseendet, hvor det kommer fra osv, spiller mer inn på valget hans.

Jeg spiser yoghurt som lukter oppkast, men den er dritgod. Så for meg så gjelder ikke sånne regler i hvert fall.

Lenke til kommentar
For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring?

Det er en drøy påstand men liker ikke alt man ikke har smakt bare fordi man ikke har smakt det? Jeg tror heller lukta, utseendet, hvor det kommer fra osv, spiller mer inn på valget hans.

Kanskje candyfloss har som filosofi at man må smake på alt, før man gir en dom.. er forsåvidt enig i det.. men å spise en levende kokoslarve f.eks. er ikke noe jeg vil teste, for jeg vet jeg kommer til å brekke meg allikevel..

 

btw kokoslarve eller hva det heter er sånne tykke hvite larver som man spiser i robinson konkurranser og fear factor osv.. rimelig ekkelt når man må tygge av hodet først og spytte det ut, for så å spise larven..

 

så legg den til lista mi.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...