Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Gibbo + Sheasy gjorde det bedre enn forventet, og jevnt over greit defensivt. Offensivt var det like begredelig som forventet, spesielt fra Gibson som gjorde flere åpenbare feil. Hadde vært konge å se hvor bra vi kunne spilt med en midtbane som matchet resten av laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rafael og Fabio på kantene er ikke så dumt. De er ganske offensive fra før av og har mulighet til å true Arsenal. Feilen i dette laget er at vi har Oshea og Gibson sentralt. Hadde vi hatt Giggs og Carrick sentralt kunne det nok ha fungert mye bedre.

 

Uansett, tar avstand fra all pessimismen til United fansen her og trur vi vinner dette med 2 mål :)

 

 

......

 

La meg spørre deg; trodde du helt ærlig at vi skulle vinne 2-0 med det mannskapet vi mønstret i dag?

 

Etterpåklokskapen lenge leve.

 

Jeg trodde det! new_woot.gif

 

Tippa også på at Liverpool skulle slå oss med 2 mål, lurer på om jeg skal begynne å tippe oddsbomben dontgetit.gif

Lenke til kommentar

Og jeg som fikk høre at 4-0 over et svakt Man Utd ikke var så bra. Kjipt for Djourou, syntes skikkelig synd på han nå. Spilt seg fantastisk opp i år, etter et skadehelvete ifjor, og så blir han skadet resten av sesongen helt på tampen inn mot PL-slutt. Der røk nok PL-tittel for Arsenal også.

 

Van Der Sar er faen meg helt syk. Verdens beste keeper. Han kunne holdt på i 3-4 år til også er jeg sikker på. Kommer til å bli et stort tap for Man Utd når han legger opp.

 

Sar > Schmeichel?

Lenke til kommentar

Det var ihvertfall et hardt skudd for baugen. Har ikke utelukket Man Utd i gullkampen denne sesongen, og de er fortsatt favoritter. Arsenal kommer til å slite med Szszchney og Djourou også ute.

 

Van Der Sar har hatt flere sånne kamper han også. Men er enig i at det kanskje blir litt drøyt å rangere han over tidenes beste keeper. En god nummer 2 blir han i alle fall i Man Utd.

Lenke til kommentar
United team: van der Sar, Curly Cunt, Smallpox, Cuntic, Total cunt, Curly Cunt's brother, Orange, O'Shite, Gibbon, Shrek, Better than Vela

 

:p

 

Cunts > Boys da tydligvis. Tretten dager, ute av 3 cuper. Faen meg klassisk Arsenal-burst. Nesten for normalt.

 

Der ser man hva som skjer om man må ut på båre på Old Trafford.

 

Stående applaus av hele Stretford End. Håper alt går bra med Djorou.

 

 

*Kremtkremt. Who da man???

Jeg: Valencia får garantert noen minutter.

Hoff: Nei, det gjør han ikke. Who da man????

 

..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ihvertfall et hardt skudd for baugen. Har ikke utelukket Man Utd i gullkampen denne sesongen, og de er fortsatt favoritter. Arsenal kommer til å slite med Szszchney og Djourou også ute.

 

Van Der Sar har hatt flere sånne kamper han også. Men er enig i at det kanskje blir litt drøyt å rangere han over tidenes beste keeper. En god nummer 2 blir han i alle fall i Man Utd.

 

Hvem som er best av dem er vanskelig å si. De er to av samme stoffet, med veldig høy gjennomsnitt og kamper der de bare lukker målet.

 

Jeg tror nok vi må ta favorittstemplet ja. Arsenal har hjemmekampen sin mot oss og mye kan sikkert avgjøres der.

 

Ahhh spennende tider. :)

Lenke til kommentar

Opprett neste kamptråd også Jaffapusen. Du er vår lykkeamulett i innspurten! Sack Fergie, sell Giggs, vi har Jaffa.

 

Crap. Eg laget jo for Blackburn kampen :ohmy::ermm:

 

Har vi kamptråd for Marseillekampen?

 

Hjelpe meg. Det må du da ikke spør oss om. Det er jo du som skal lage den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...