Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Digger det jeg ser. At vi leder 2-0 mot ligatoeren med dette laget er rett og slett imponerende :D

Det virker liksom ut som at dere spiller med et meget preget b-lag, mens vi spiller med toppet lag. Hallo? Vi har like mange profilerte spillere ute med skade som dere. Begge lag har 5 mann ute som egentlig er førstelags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger det jeg ser. At vi leder 2-0 mot ligatoeren med dette laget er rett og slett imponerende :D

Det virker liksom ut som at dere spiller med et meget preget b-lag, mens vi spiller med toppet lag. Hallo? Vi har like mange profilerte spillere ute med skade som dere. Begge lag har 5 mann ute som egentlig er førstelags.

Men dere stiller ikke med TRE forsvarsspillere på midtbanen. ;)

Lenke til kommentar

Digger det jeg ser. At vi leder 2-0 mot ligatoeren med dette laget er rett og slett imponerende :D

Det virker liksom ut som at dere spiller med et meget preget b-lag, mens vi spiller med toppet lag. Hallo? Vi har like mange profilerte spillere ute med skade som dere. Begge lag har 5 mann ute som egentlig er førstelags.

Hvem?

Lenke til kommentar

Gunners slitne fra bortekamp på tirsdagen og flyreise?

 

Lovende omgang. Tvillingene på kantene funker bra, og defensivt er det bra. Rooney gjør en fantastisk omgang som playmaker.

 

Slitne er vel neppe det riktige ordet. Var knapt ute av egen halvdel i den kampen der. Stod jo mer eller mindre stille alle mann.

 

Tror svaret heller ligger i at spillerene ikke har tro på at de kan klare det. Tapet mot Birmingham var nok veldig utslagsgivende for hvordan resten av sesongen skulle gå.

 

Dessuten stiller vi med 2 av PL dårligste midtbanespillere. Oser ikke akkurat kreativtiet av 3 defensive midtbanespillere.

Slitne er akkurat det riktige ordet. Tror du virkelig vi sto stille mot Barcelona? Så du kampen? Er det et lag spillere blir slitne å spille i mot, så er det Barcelona. Med en utrolig ballsikkerhet, pasningshastighet og bevegelse som de har, er det utrolig tungt å spille mot de. Å løpe mellom spillere og komme fort opp i mann er noe av det tyngste man kan gjøre på banen.

 

Kampen er så utrolig frustrerende. Manchester scorer på sitt første ordentlige angrep. Ingen overraskelse der. Arsenal på sin side skal bare trille og trille, men det blir ingenting ut av det. Håpløst. Diaby er så ræv, Nasri har heller ikke vært spesielt god. Gibbs sliter. Mange feilpasninger og mangel på konsentrasjon. Jeg vil se Rosicky i andre omgang. Han kan spille meget bra når ikke Fabregas er på banen. Ellers får vi håpe vi putter, men mot Manchester på hjemmebane med 6-7-8 forsvarspillere blir det vanskelig.

 

Jeg så kampen og det jeg så var et lag som prøvde å imitere Stoke for en kveld. Det går sjeldent bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...