Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

*Kremtkremt. Who da man???

 

De "store" overraskelsene:

 

Gibson + Oshea. Herlig kontroll på midten, spiller sikkert og trygt. la dere merke til at Wilshire omtrent ikke hadde ballen før Oshea gikk ned på venstreback?

Da Silva x2: Herlig energi og gode pasningsføtter. Men hva skjer med kondisen?

 

Det at Smalling og Sar var supre er ingen overraskelse.

 

Og btw. Rooney var også konge.

Har sett en tendens til at folk kaller han Wilshire? Hva er greia med det? Han heter Jack Wilshere.

Takk for at noen endelig nevnte dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper noen overrasker. 2-0.

 

*Kremtkremt. Who da man???

 

De "store" overraskelsene:

 

Gibson + Oshea. Herlig kontroll på midten, spiller sikkert og trygt. la dere merke til at Wilshire omtrent ikke hadde ballen før Oshea gikk ned på venstreback?

Da Silva x2: Herlig energi og gode pasningsføtter. Men hva skjer med kondisen?

 

Det at Smalling og Sar var supre er ingen overraskelse.

 

Og btw. Rooney var også konge.

 

Oshea gjorde en ganske god jobb på midten. Han fulgte hele tiden riktig mann og var kjapp opp i kroppen på motstander. Han er en habil defensiv midtbanespiller, men var helt usynlig offensiv. Dog hadde han nok fått beskjed om å holde seg tilbake, mens Gibson skulle fremover.

 

Kondisen til Da Silva x2 er ikke så overraskende. Man løper mye mer som ving enn som back, og man har mye større mulighet til å velge når en skal løpe frem som back. De engelske kommentatorene jeg hørte på sa allerede etter 10 min at de neppe trodde Rafael og Fabio kommer til å holde mer enn 60 min. De må også bruke mye mer krefter når de ikke har farten til å løpe fra backene til Arsenal.

 

Smalling begynner å bli en en stor favoritt. Han virker ganske solid, og nå har han også møtt ganske god motstand de siste kampene. Jeg mener han har bestått den prøven med glans.

Lenke til kommentar

Haha, pinlig av Arsenal. Dette MÅ være det tristeste United laget jeg har sett på årevis. Det skal sies at Gunners kom til sine sjanser og burde ha scoret ved Chamakh spesielt, men serien er fortjent nok.

 

Oppsummering:

- Tvillingbrødrene er elskbare

- Under pari kamp fra Hernandez, selv om han løper seg helt tom for laget.

- Stor match av Rooney. Tilbake?

- Smalling-Vidic er store, for arsenal kom seg lett rundt bøyene Brown og Evra.

- Midtbanen synker inn i den bakre fireren, noe som tillater Arsenal mye rom, men heldigvis var arsenal totalt ufarlige i store deler av kampen.

 

Høydepunktet: Tony is back. Jævla tanks! Ser ikke ut som han har vært borte i det hele tatt og det ante meg. Faen så digg med han og Nani i innspurten, imo det beste kantparret i europeisk fotball. Sinnssykt gledelig! Ikke bare fikk han en omgang på baken, han spilte veldig bra også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, pinlig av Arsenal. Dette MÅ være det tristeste United laget jeg har sett på årevis. Det skal sies at Gunners kom til sine sjanser og burde ha scoret ved Chamakh spesielt, men serien er fortjent nok.

 

Oppsummering:

- Tvillingbrødrene er elskbare

- Under pari kamp fra Hernandez, selv om han løper seg helt tom for laget.

- Stor match av Rooney. Tilbake?

- Smalling-Vidic er store, for arsenal kom seg lett rundt bøyene Brown og Evra.

- Midtbanen synker inn i den bakre fireren, noe som tillater Arsenal mye rom, men heldigvis var arsenal totalt ufarlige i store deler av kampen.

 

Høydepunktet: Tony is back. Jævla tanks! Ser ikke ut som han har vært borte i det hele tatt og det ante meg. Faen så digg med han og Nani i innspurten, imo det beste kantparret i europeisk fotball. Sinnssykt gledelig! Ikke bare fikk han en omgang på baken, han spilte veldig bra også.

 

Selvmordet utsatt alså? harhar.gif

Lenke til kommentar

Er dette en dårlig spøk eller noe? Hva faen? Åtte forsvarspillere faktisk. Noe av det mest tragiske jeg har sett på lenge.

 

 

Ryker ut av FA-cupen i dag, som er vår eneste sjanse til å vinne noe i år. Ryker ut av CL til uka, og PL-gullet er allerede vekk. Deilig sesong dere. Tipper Limbeck fryder seg ekstra nå!

 

 

Har du sett laget vi stiller eller? Tror faktisk det er det svakeste laget vi har stilt på OT i min levetid

 

 

Dette blir tap. Noe så jævlig.

 

Forumseksjonen holder som vanlig lav kvalitet med en rekke søppelinnlegg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nei, men er det noe jeg har lært meg er det at SAF vet bedre enn meg, deg og omtrent alle andre.

 

Det er en drøss med folk her som oser over av negativitet og spår tap omtrent hver kamp og roper høyt om egen kunnskap de få gangene det faktiskt blir tap. De har tydeligvis ikke fulgt United lenge nok, eller fulgt med i timen.

Lenke til kommentar

Er dette en dårlig spøk eller noe? Hva faen? Åtte forsvarspillere faktisk. Noe av det mest tragiske jeg har sett på lenge.

 

 

Ryker ut av FA-cupen i dag, som er vår eneste sjanse til å vinne noe i år. Ryker ut av CL til uka, og PL-gullet er allerede vekk. Deilig sesong dere. Tipper Limbeck fryder seg ekstra nå!

 

 

Har du sett laget vi stiller eller? Tror faktisk det er det svakeste laget vi har stilt på OT i min levetid

 

 

Dette blir tap. Noe så jævlig.

 

Forumseksjonen holder som vanlig lav kvalitet med en rekke søppelinnlegg.

 

Kom ned fra din høye hest. Good riddance.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var så glad når jeg så oppstillingen jeg, var det ikke deilig å se et helt nytt Utd-lag etter de ekle kampene i det siste? Ingen grå Carrick, ingen BEGREDELIG Fletcher. To digge ving med 2xDa Silva, kos med Browny og Sheasy; ekte Utd spillere. + Smalling - Vida - Evra fortsatt der. Også Rooney (som var så jævlig fuckings god at det ikke går an, jeg skal faen meg se kampen igen eller noe, PASNINGEN hans fra venstre siden opp mot høyre??? FY FAEN. Og on that note, den ene pasningen av Scholes på volleyen som noen her på forumet her nevner?? AAAAAAH så fuckings cumshotttyyyy. Men seriøst, Wazza i dag, get the fucking fuck in. Faen som jeg har savnet en slik kamp av mannen selv. Og det å se han med Valencia på høyre der igjen... omg. Jeg får nesten lyst å gråte av glede med Valencia tilbake der og sammen med en god Rooney, husker dere det? Livet mitt har blitt deilig igjen, for en jævla dag. å se Valencia der i 45 med Rooney spilles sånn, men en deilig ivrig Chicharito på topp også... fy faeeen. Og Rafael på 2-0 målet, diggg. Rooney var forresten dritgod med den ballen på 1-0 målet igjen, over Djourou sånn; som broren min sa, "få som har klart å få ballen over Djourou sånn i år."

 

Beklager mangel på avsnitt, men FAEN SÅ DEILIG dag. Og Hoff, all credit to ya boy. Fantastisk tipping.

 

Resten av you pesimists: pshhhhh! FULL KONTROLL :D

 

Grats boys, ha en dritdeilig lørdagkveld nå!

 

LOOOVE IIIIIIIT! Faen så deilig det er å se Utd minus kjedelig og som oftest fittedårlige Fletch + Carrick.

 

++++

DA SILVAZ

ROOOOOONEEEEY

Chicharito as always

VAL BAAAAAAACK

 

We raped Arsenaaaaal, jejejejejjejejeje.

 

FY FAEN så deilig med Val back, get iiiiiiiin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tilbake fra pub. Utrolig deilig, og noe uventet seier etter laguttaket. Rå kamp av tvillingene, midtforsvaret og spesielt Rooney og Sar. Helt sinnsykt at sistnevnte er 40 år. Håper han ombestemmer seg og spiller til lårhalsen ryker. Han har ikke blitt NOE dårligere siden han var 30. Helt rått!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...