Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper noen overrasker. 2-0.

 

*Kremtkremt. Who da man???

 

De "store" overraskelsene:

 

Gibson + Oshea. Herlig kontroll på midten, spiller sikkert og trygt. la dere merke til at Wilshire omtrent ikke hadde ballen før Oshea gikk ned på venstreback?

Da Silva x2: Herlig energi og gode pasningsføtter. Men hva skjer med kondisen?

 

Det at Smalling og Sar var supre er ingen overraskelse.

 

Og btw. Rooney var også konge.

Lenke til kommentar

Helt rått.

 

Arsenal må ha vært slitne etter en hard kamp i midtuka. Når Gibbo + Sheasy ikke har noen problemer på midten så må det være noe galt.

 

Rooney helt fantastisk idag. Helt dominerende som offensiv playmaker, man of the fuckin match! Fantastisk å se Val tilbake, han er viktig for vårt offensive spill, som var mye bedre enn ventet i dag.

Lenke til kommentar

Digger det jeg ser. At vi leder 2-0 mot ligatoeren med dette laget er rett og slett imponerende :D

Det virker liksom ut som at dere spiller med et meget preget b-lag, mens vi spiller med toppet lag. Hallo? Vi har like mange profilerte spillere ute med skade som dere. Begge lag har 5 mann ute som egentlig er førstelags.

Hvem?

Walcott, fabregas, Clichy, Szczesny, Vermaelen og Song. Ble 6 spillere det.

Lenke til kommentar

Dette er den morsomste kampen jeg har sett å veldig lenge. Ingen var i nærheten av å tippe laget på forhånd og jeg tviler på at noen tippet resultatet når de sog laget heller.

 

Fergie må være en eller annen slags helgen. Det er helt utrolig det han gjør i dag. Han gir den sentrale midtbanen vår sparken og setter inn Gibson og forsvarspillere. Og så slår vi tabell toeren. Hjemme men alikevel.

 

Som jeg elsker dette laget. Det er jo et eventyr.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

 

*Kremtkremt. Who da man???

 

De "store" overraskelsene:

 

Gibson + Oshea. Herlig kontroll på midten, spiller sikkert og trygt. la dere merke til at Wilshire omtrent ikke hadde ballen før Oshea gikk ned på venstreback?

Da Silva x2: Herlig energi og gode pasningsføtter. Men hva skjer med kondisen?

 

Det at Smalling og Sar var supre er ingen overraskelse.

 

Og btw. Rooney var også konge.

Har sett en tendens til at folk kaller han Wilshire? Hva er greia med det? Han heter Jack Wilshere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du i det hele tatt tror på seier her, er du ikke riktig vel bevart. Tapet i dag kommer til å tære på psyken, og hva med kampen mot Marsielle? En over her sa at både Carrick og Fletcher var ute. Vil det si 4 tap på rad? 4 TAP på rad, det vil knekke de totalt.

Grav deg ned din gjøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...