Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig.

 

MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!!

 

-frank

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig.

 

MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!!

 

-frank

 

Du skryter av batteriet.

Det er det ikke mange andre som gjør.

Mange mener at batteriet burde vært bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldig de som får batteriet til å vare på S2. Min telefon har gått konsekvent tom for strøm hver eneste dag. Jeg gikk det det skrittet å kjøpe et originalt Samsung " Extended Battery Kit" på 2000mAh. Med dette batteriet får jeg telefonen til å vare ut dagen, men noen ganger går jeg fortsatt tom for strøm på slutten av dagen. Så min telefon er i hvertfall en hund etter strøm.

 

Nå hører det med at jeg er en aktiv bruker av telefonen, så det er vel mulig at et mere nøkternt bruk får batteriet til å vare lengre. Men en smarttelefon skal jo brukes da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tips til en god mobiltelefonholder for å ha i bil?

Som dekker minst mulig av skjermen,og egner seg for å bruke gpsn...

 

 

Her er en jeg lagde til en kompis. Den er basert på en normal S II holder fra dealextreme, men brukte en ringperm, et liggeunderlag, limpistol og sugru for å lage en holder som er enklere å ta mobilen inn og ut av samt passer en mobil med beskyttelsesveske

 

IMG_8802.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig.

 

MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!!

 

-frank

 

Du skryter av batteriet.

Det er det ikke mange andre som gjør.

Mange mener at batteriet burde vært bedre.

Uansett hvilken smarttelefon man har, så er det alltid noen som er misfornøyd med batterikapasiteten. Tro meg; jeg har testet de fleste avanserte smarttelefoner som er på markedet i dag, og Samsung Galaxy SII og Galaxy Note er fortsatt de jeg oppnår best batterikapasitet på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

. Tro meg; jeg har testet de fleste avanserte smarttelefoner som er på markedet i dag, og Samsung Galaxy SII og Galaxy Note er fortsatt de jeg oppnår best batterikapasitet på.

 

Tviler ikke, og støtter deg på at batterikapasiteten er i grunnen veldig bra på sgs2. De gangene jeg har tvilt, viste det seg å være en app eller flere som var "synderen". Legger til at telefonen min er ikke rooted.

 

 

 

Her er en jeg lagde til en kompis. Den er basert på en normal S II holder fra dealextreme, men brukte en ringperm, et liggeunderlag, limpistol og sugru for å lage en holder som er enklere å ta mobilen inn og ut av samt passer en mobil med beskyttelsesveske

 

 

 

Den fikk du 1 stemme for - stilig cool.gif

Lenke til kommentar

Telefonen min har bestem seg for at den lader når batteriet er fullt. Må altså lade litt ut for å få starte telefonen. Klarer å starte den når laderen er i, men uten lader og fullt batteri nytter det ikke.

 

Mistenker at det er en fuktskade som gjør det. Men kan jo være noe annet.

Noen som har vert bort i lignende og funnet en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Telefonen min har bestem seg for at den lader når batteriet er fullt. Må altså lade litt ut for å få starte telefonen. Klarer å starte den når laderen er i, men uten lader og fullt batteri nytter det ikke.

 

Mistenker at det er en fuktskade som gjør det. Men kan jo være noe annet.

Noen som har vert bort i lignende og funnet en løsning på problemet?

 

Prøv et annet batteri. Kan være fucka elektronikk i batteriet, da lithiumbatterier har innebygd krets som later som den vet hva batteriet driver med

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...