Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Finnes jo mange tråder som omhandler dette, men veldig få svar.

 

Plages med ekko i telefonen når jeg har beskyttelses dekselet/gummien på.

 

Når jeg tar den av under en samtale, så går det noen få sekunder, så forsvinner ekkoet.. Hva som forårsaker dette er jeg usikker på. Mulig at det kan være noe statisk elektrisitet som gjør det. Er ingen data elektronikk ekspert, så noen andre må svare på det. To stk på jobben har denne tlf, men de har ikke noen problem. Vi har kjøpt beskyttelsen på samme sted/samme produsent.

 

Noen tips?

 

Jeg hadde det samme problemet selv. Regner med at ekkoet du nevner er ekko som samtalepartneren din hører under samtalen når du har beskyttelsesdekselet på? Hvis så er tilfelle, er sannsynligheten stor for at du har en defekt høyttaler. Høres rart ut, men det er en feil i høyttaleren som gjør at støyreduksjonen i telefonen fucker opp for deg. For å sjekke om det er dette problemet du har, prøv å slå av støyreduksjon under en samtale (går bare an under samtaler).

 

De jeg kjøpte telefonen hos fortalte meg at dette var en defekt som finnes på ~1% av alle Samsung Galaxy S2-telefoner. Ta kontakt med forhandler og få en ny telefon. Funka for meg.

 

Hei!

 

Støyreduksjonen var av, og jeg måtte slå den på .. :) så den var av opprinnelig.

Det løste seg :) takk for trikset:)

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*

Det er fult mulig, men må nok bruke en annen launcher, som fint kan lastes ned fra market.

LauncherPro eller GoLauncher er vel to av de, kan jo sjekke de ut på market før du bestemmer deg for ny tlf også.

Trnger vel ikke laste ned launcher for å flytte på snarveiene?

 

Bare og holder fingeren på den til de løsner og flytte eller kast dem, og flytte inn de man ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trnger vel ikke laste ned launcher for å flytte på snarveiene?

 

Bare og holder fingeren på den til de løsner og flytte eller kast dem, og flytte inn de man ønsker.

 

Aner ikke egentlig, byttet launcher med en gang jeg fikk telefonen, så vet ikke hva man kan gjøre med den standard

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne telefonen, men så noe i butikken i dag som jeg merker jeg ikke liker.

 

Kan man endre appene i docken på telefonen?

 

På min Sony Ericsson X10 har jeg nå en mappe med spill, en med meldingsapps, telefon og nettleser, og dette oppsettet liker jeg.

 

På SII ser jeg i butikken at det er Telefon/Kontakter/Meldinger og Programmer som er tilstede. Virker direkte unødvendig i mine øyne(og for min bruk) med en for Telefon og egen for kontakter.

 

Så er dette mulig å få endret?

 

Er fult mulig med enten stock eller custom launcher. Vet ikke om man kan ha mapper i docken.

Lenke til kommentar

Mista telefonen min et par sekunder i snø/”slaps”, men plukket den opp med en eneste gang.

Nå har den plutselig ikke noe nettforbindelse, hva kan ha skjedd? Har prøvd å skru den av, ta ut og inn igjen SIM-kortet og skrudd den på igjen, men det skjer ikke noe.

Har signal, så jeg får til å ringe osv, men den finner ikke noe nettverk ser det ut som..

Noen som har noen tips til hva jeg kan prøve? Har så lite peiling på alt det som står inne på ”Mobilnettverk”, så jeg tør liksom ikke å prøve noe selv..

 

EDIT: It's back!! (Takk og pris!)

Endret av dice89
Lenke til kommentar

Hei folkens :)

 

Trenger litt hjelp her.

Kjøpte Samsung Galaxy S2 til fruen rett før jul.

Helt siden den kom i hus har hun vært plaget med dårlig batteri tid.

Den holder knapt en kvart dag. Ett godt eksempel var for eks igår. Telefonen lå i standby fra rundt 2 på natta til om morgenen til 8 på morgenen. Hun dro på jobb, og kan ikke bruke mobilen nevneverdig på jobb. Kun korte pauser hvor hun kan ringe, sjekke facebook og sende sms.

Før klokken er 16-17 på ettermiddagen lader mobilen ut.

 

Finnes det noen oppdatering eller MÅ den sendes inn?

Lenke til kommentar

Hei folkens :)

 

Trenger litt hjelp her.

Kjøpte Samsung Galaxy S2 til fruen rett før jul.

Helt siden den kom i hus har hun vært plaget med dårlig batteri tid.

Den holder knapt en kvart dag. Ett godt eksempel var for eks igår. Telefonen lå i standby fra rundt 2 på natta til om morgenen til 8 på morgenen. Hun dro på jobb, og kan ikke bruke mobilen nevneverdig på jobb. Kun korte pauser hvor hun kan ringe, sjekke facebook og sende sms.

Før klokken er 16-17 på ettermiddagen lader mobilen ut.

 

Finnes det noen oppdatering eller MÅ den sendes inn?

 

Hvis du tar en skjermdump av batteri forbruket så kan vi sikkert hjelpe til. Husker spesielt i begynnelsen så var mange app og unødvendige innstillinger som gjorde at batteriet bare rant bort.

Lenke til kommentar

Ho ho trodde jeg var ille som bestilte 5, men er fri nå pga venner.

 

Btw får ett sykt ekko de som ringer deg med den vesken på!!

 

Husk og lage større hull til mic eller så lenger opp i tråden nå tipset om støydemping...

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ekko blir det uansett på min pga aktiv støyfjerning. Synes egentlig ikke det gjør noe, da lærer kanskje folk å bruke mindre irriterende og innpåslitne kommunikasjonsmetoder enn å ringe. Hadde det vært en app som sendte en vuvuzela-lyd etterfulgt av en reklame for epost, Skype etc inn i øret på mottakeren hvert minutt, hadde jeg kjøpt den :p

Lenke til kommentar

Hei.

 

Finnes jo mange tråder som omhandler dette, men veldig få svar.

 

Plages med ekko i telefonen når jeg har beskyttelses dekselet/gummien på.

 

Når jeg tar den av under en samtale, så går det noen få sekunder, så forsvinner ekkoet.. Hva som forårsaker dette er jeg usikker på. Mulig at det kan være noe statisk elektrisitet som gjør det. Er ingen data elektronikk ekspert, så noen andre må svare på det. To stk på jobben har denne tlf, men de har ikke noen problem. Vi har kjøpt beskyttelsen på samme sted/samme produsent.

 

Noen tips?

 

Jeg hadde det samme problemet selv. Regner med at ekkoet du nevner er ekko som samtalepartneren din hører under samtalen når du har beskyttelsesdekselet på? Hvis så er tilfelle, er sannsynligheten stor for at du har en defekt høyttaler. Høres rart ut, men det er en feil i høyttaleren som gjør at støyreduksjonen i telefonen fucker opp for deg. For å sjekke om det er dette problemet du har, prøv å slå av støyreduksjon under en samtale (går bare an under samtaler).

 

De jeg kjøpte telefonen hos fortalte meg at dette var en defekt som finnes på ~1% av alle Samsung Galaxy S2-telefoner. Ta kontakt med forhandler og få en ny telefon. Funka for meg.

 

Finner ikke noe valg om støy reduksjon uansett om jeg ringer eller ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For gjort å feilvurdere hvor mange ekstra som er "kjekt å ha i reserve" når hver veske koster 9 kr

Finner ingen til 9kr.. http://www.dealextreme.com/p/protective-rubber-gel-silicone-back-case-for-i9100-galaxy-s2-black-70754 2.29$

 

Takk.

 

 

Som noen allerede har svart er ebay tingen. Betalte $1.48 per stk for den siste batchen, den første av denne vesken jeg fikk var med gratis på en annen veske til rundt $5 på ebay, og hadde visste også bestilt en på Dealextreme som kom like etter jeg bestilte den store haugen. DealExtreme var ekstremt trege på å sende, dyrest, og vesken var bøyd da den kom frem så den ikke passet skikkelig og aldri kommer til å gjøre det. DX bruker jeg ofte, men når det gjelder de veske/skinnene der så kan de drite og dra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...