Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, spennende, jeg har d-linkroutere over hele linjen (Hjemme, jobb og leilighet), så skal prøve å ha W-lan avslått i morgen og se om det hjelper på batteribruken. Melder tilbake om det viser seg å ha noen sammenheng :)

 

Bare for andre som lurer, telefonen med det nåværende os'et reagerer helt klart på D-link sine routere. Etter en dag uten bruk av W-lan på jobb og hjemme var Android OS bruk på 13% og batteriet holdt nesten hele dagen med en del samtaler og div. bruk. W-lan åp igjen i dag, og Android OS brukte 56% av batteriet...

 

Noen som vet om dette er rettet i 2.3.4 og om det er planlagt en oppdatering snart?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Da har jeg fått min galaxy II'

 

Kan noen gi meg et par tips ,hva jeg burde fikse?

 

Trodde noe cd ville fulgt med?

 

Hvordan oppdaterer jeg ting via pcen f,eks?

 

Hva slags oppdateringer bør jeg fikse med en gang og hvor?

 

plz hjelp,litt nytt for meg

Lenke til kommentar

Jeg fikk gleden av å titte litt på en Galaxy S II i dag.

Den var helt klart større enn min Galaxy S..

Men den var også latterlig tynn.

Faktisk for tynn etter min smak.. Så der er det bare å kjøpe en eller annen silikongreie for å få opp størrelsen!

 

Ellers virket den veldig ålreit, og jeg fikk ikke mindre lyst på en.. Men min Galaxy S er mer enn god nok en god stund til..

Lenke til kommentar

Hmm, spennende, jeg har d-linkroutere over hele linjen (Hjemme, jobb og leilighet), så skal prøve å ha W-lan avslått i morgen og se om det hjelper på batteribruken. Melder tilbake om det viser seg å ha noen sammenheng :)

 

Bare for andre som lurer, telefonen med det nåværende os'et reagerer helt klart på D-link sine routere. Etter en dag uten bruk av W-lan på jobb og hjemme var Android OS bruk på 13% og batteriet holdt nesten hele dagen med en del samtaler og div. bruk. W-lan åp igjen i dag, og Android OS brukte 56% av batteriet...

 

Noen som vet om dette er rettet i 2.3.4 og om det er planlagt en oppdatering snart?

 

Det eneste det beviser er vel egentlig at du bruker mindre strøm når wlan er avslått.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hva slags apps som må lastes ned, innstillinger som må gjøres osv. til ferske S2-brukere?

 

Og forresten, hvordan skrur man av 3G uten å måtte gå dypt inn i innstillingene?

 

 

Ligger det ikke en innstilling widget som standard inne. eller er det HTC kun?

 

Det finnes en del "one button" widgets ute ihvertfall

Lenke til kommentar

-Helvetes kamera lydene som ikke kan slås av

 

Her er en fix...

 

HOWTO: Disable Camera Sound (completely silent)

 

Without deleting anything. :p

 

Edit: As pointed out by nickbarbs, after you have completed one of the below methods, the Camera sound is controlled via "System Sounds". If you turn up, down, or off the "System Sounds", the Camera sound would be changed respectively.

 

This means that you can now control the camera sound at will via volume control functions. :)

 

METHOD 1

1. Create a file called "local.prop" in /data/ if it doesn't exist. Example: "/data/local.prop"

2. Open the file "/data/local.prop"

3. add the line to the file:

 

ro.camera.sound.forced=0

 

4. Reboot and all sound in the camera app is completely silent.

5. To recover the sound, you can either delete the local.prop file or change the code to:

 

ro.camera.sound.forced=1

 

METHOD 2: ADB

1. unrar the attached file "local.prop.rar"

2. copy the "local.prop" file to your ADB folder

3. ADB push local.prop /data/local.prop

4. Reboot phone.

5. To restore sound, just delete local.prop and reboot

Lenke til kommentar

De av oss som er litt stolte over skjermen på SG2'en savner kanskje noe skikkelig snadder som virkelig viser denne frem fra sin absolutt beste side..

 

Så her har dere et knippe med filmer som virkelig demonstrerer styrken i denne skjermen.

 

Jeg satt bare å måpte da jeg så dem på mobilen.

 

last ned og kopier dem til SD kortet og nyt :love:

 

film1.jpg film2.jpg

 

film3.jpg film4.jpg

 

film5.jpg film6.jpg

 

film7.jpg

 

Right click/save as.

 

Alle filmene er konvertert med AnvSoft Any Video Converter

Endret av αкαѕнα
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Akkurat henta telefonen min nå, ser jo meget bra ut så langt. Men etter å ha syncet fra google-kontoen min legger jeg merke til en ting: de kontaktene jeg hadde linket mot facebook på min gamle HTC Desire har masse facebook-skrot som notat i kontakten. Finnes det en smart måte å rydde vekk dette på fra alle kontaktene? Alltid rot når man bytter telefon...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...