Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Skjermen må jo først ativeres før en kan trykke på noe som helst.

 

Slik ser forresten min Galaxy s2 ut nå:-)

 

post-17931-0-91363000-1305735769_thumb.jpeg post-17931-0-80814900-1305735789_thumb.jpeg post-17931-0-87712800-1305735814_thumb.jpeg

 

post-17931-0-46392600-1305735822_thumb.jpeg post-17931-0-43118600-1305735843_thumb.jpeg post-17931-0-56991900-1305735853_thumb.jpeg

 

Er der forresten mulig å få rootet denne telefonen?

WTF! syk fet lockscreen, hvor fikk du denne fra? Lockscreen app?

 

Takk takk:-)

 

Her har jeg forklart alle programmer jeg har brukt. Denne tråden er forresten for de som har mottatt telefonen og er lei av å lese om lagerstatus og leveringstider.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344178&view=findpost&p=17768256

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen må jo først ativeres før en kan trykke på noe som helst.

 

Slik ser forresten min Galaxy s2 ut nå:-)

 

post-17931-0-91363000-1305735769_thumb.jpeg post-17931-0-80814900-1305735789_thumb.jpeg post-17931-0-87712800-1305735814_thumb.jpeg

 

post-17931-0-46392600-1305735822_thumb.jpeg post-17931-0-43118600-1305735843_thumb.jpeg post-17931-0-56991900-1305735853_thumb.jpeg

 

Er der forresten mulig å få rootet denne telefonen?

WTF! syk fet lockscreen, hvor fikk du denne fra? Lockscreen app?

 

Takk takk:-)

 

Her har jeg forklart alle programmer jeg har brukt. Denne tråden er forresten for de som har mottatt telefonen og er lei av å lese om lagerstatus og frakttider.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344178&view=findpost&p=17768256

Ok ser du brukte widget locker, hvordan fjerner du den gamle da? Er det i selve appen eller noe du må fikse på settings? Takk for svar btw :)

Lenke til kommentar

Noen grunn til at du ikke skal konvertere de til google contacts?

 

Å ha telefonen koblet opp mot sin google konto har jo mange fordeler. Kontakter er alltid tatt backup av, programmer og innstillinger blir tatt backup av, epost kommer umiddelbart osv.

 

Mister du telefonen eller skal ha ny er det bare å legge til google kontoen din og alle tingene er tilbake igjen umiddelbart:-)

 

Jeg har endelig fått ryddet opp i det kaoset der...

 

Digg å endelig ha en telefon liste som er noenlunde uavhengig av telefon...

 

En ting som irriterer meg grenseløst er dog at den gulesider appen ikke legger en + forran nummeret noe som gjør at alle nummer jeg har inne må redigeres manuelt..

 

Var ikke sånn på Desire HD'n

Lenke til kommentar

Disse filmene fortjener vel nesten førstepost her vel??

 

Henter dem inn her i alle fall slik at de er i rett tråd i det minste..

 

De av oss som er litt stolte over skjermen på SG2'en savner kanskje noe skikkelig snadder som virkelig viser denne frem fra sin absolutt beste side..

 

Så her har dere et knippe med filmer som virkelig demonstrerer styrken i denne skjermen.

 

Jeg satt bare å måpte da jeg så dem på mobilen.

 

last ned og kopier dem til SD kortet og nyt :love:

 

film1.jpg film2.jpg

 

film3.jpg film4.jpg

 

film5.jpg film6.jpg

 

film7.jpg

 

Right click/save as.

 

Alle filmene er konvertert med AnvSoft Any Video Converter

Lenke til kommentar

hva bør jeg oppgradere via KIES ,samt hvordan??

 

plz help

 

Når du har lastet ned kies og kobler til tlfen din får du opp en meldig om at det finnes en oppdatering. er bare å trykke oppdater.

 

Jeg fikk til omsider, men det tok voldsomt langt tid.

 

 

hvor laster jeg egentlig ned kies?

 

er det kun en oppdatering?

 

mente noen sa noe om kamera update, samt en annen

Lenke til kommentar

Har nettopp installert Go Launcher EX. Har fikset meg ett bilde som er 480x800. Går via galleriet, velger at jeg vil ha dette bildet som bakgrunn, zoomer ut så den oransje ramma går rundt hele bildet, og velger "ok". Men fremdeles får jeg ikke hele bildet som bakgrunn :/ Hjelp? :S

Lenke til kommentar

Har nettopp installert Go Launcher EX. Har fikset meg ett bilde som er 480x800. Går via galleriet, velger at jeg vil ha dette bildet som bakgrunn, zoomer ut så den oransje ramma går rundt hele bildet, og velger "ok". Men fremdeles får jeg ikke hele bildet som bakgrunn :/ Hjelp? :S

 

Tipper dette skyldes at du har slått av scrolling effect et sted. Da zoomer den inn på bildet siden det ikke skal strekke seg utover flere skjermer, men være statisk.

 

Fant dette på xda

 

Height 800 pixels, Width 960 pixels, DPI 218

 

This is the actual dpi of the screen so you will get best 1:1 reproduction of the image.

 

The width being double is for the scrolling effect that Android has.

 

If Touchwiz does not do this, I haven't used it enough to know. Then make the Width 480 pixels.

Lenke til kommentar

hvor laster jeg egentlig ned kies?

 

Her kan du laste ned Kies: http://www.samsungapps.com/

 

takker akasha

 

men hvordan gjør jeg dette,kobler til tlf via usb, og trykker download on smartphone bare?

er det alt:S?

 

Kies er et PC program du installerer på maskinen din.. Via dette programmet installerer du også de nødvendige driverne for å koble telefonen til via USB.

 

Kies Appen har jeg ikke brukt enda :p

Lenke til kommentar

Ok ser du brukte widget locker, hvordan fjerner du den gamle da? Er det i selve appen eller noe du må fikse på settings? Takk for svar btw :)

 

Når du legger inn WidgetLocker så velger du bare at denne skal brukes. Får opp spørsmål og er da bare å krysse av for hva du ønsker å bruke. Trenger ikke fjerne den gamle, den blir "overskrevet" av WidgetLocker

Lenke til kommentar

αкαѕнα

 

Er dette fremgangsmåten du brukte for å få animasjoner ved skjerm av?

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=10239007&postcount=122

 

Nei,,,, Det er bare kaos i det forumet der angående dette.. Vær varsom her altså ellers kræsjer du garantert telefonen..

 

jeg brukte 3 dager på å lese meg frem til dette, men så er jo jeg litt treig..

 

Finn ut hva slags Build-nummer du har først...

 

Men nå er det leggetid...

Lenke til kommentar

Jeg har XWKE2.

 

Slitsomt med ny telefon. Så mye jeg vil prøve, men samtidig ganske redd for å ødelegge hele telefonen mens jeg prøver meg frem.

 

Har lyst å få dette på plass også med blå "Overscroll Glow":-)

 

har du XWKE2 er det bare å fyre løs med denne: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13953496&postcount=247

 

Men vær forsiktig menneske.. det der er det maaaaange i forumet som har rotet til .... Annebeler deg å vente til du VET 100 % hele prosessen

Lenke til kommentar

Ok ser du brukte widget locker, hvordan fjerner du den gamle da? Er det i selve appen eller noe du må fikse på settings? Takk for svar btw :)

 

Når du legger inn WidgetLocker så velger du bare at denne skal brukes. Får opp spørsmål og er da bare å krysse av for hva du ønsker å bruke. Trenger ikke fjerne den gamle, den blir "overskrevet" av WidgetLocker

Ok takk så mye :) blir mye å fikse nå :)

Lenke til kommentar

hvor laster jeg egentlig ned kies?

 

Her kan du laste ned Kies: http://www.samsungapps.com/

 

takker akasha

 

men hvordan gjør jeg dette,kobler til tlf via usb, og trykker download on smartphone bare?

er det alt:S?

 

Kies er et PC program du installerer på maskinen din.. Via dette programmet installerer du også de nødvendige driverne for å koble telefonen til via USB.

 

Kies Appen har jeg ikke brukt enda :p

 

jeg skjønte seriøst lite her nå:p

 

http://www.samsungapps.com/about/onPc.as

 

jeg trykker på how to download on your pc:

 

så kommer det bare opp noe skrift?

 

jeg får ikke noe nedlastningsfil:S

 

 

 

samt en annen ting, jeg trykket på samsung apps, der fikk jeg opp 2 oppdateringer, men jeg vet ikke helt hva jeg oppdaterte?

 

har dere gjrot det samme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...