Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg hentet min på posten. Godt imponert over skjermen, men det skremmer meg at den er så lett. Hadde ikke gjort noe med 40 gram ekstra for å bedre feelingen litt.

Enig, satt nettopp opp mail på en, gir fryktelig lite feeling i hånda pga. vekten.

For meg er det jo lettere jo bedre.

Lenke til kommentar

Noen som har en guide jeg ka følge for og roote S II 2.3.3? http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13319294&postcount=1 Så litt på denne, men tror ikke den er for 2.3.3?

Har veldig lite erfaring med dette når jeg nettop fikk min første android mobil for noen dager siden :)

 

Tusen takk.

 

jeg brukte den i går:-)

Vil det fortsatt være mulig å oppdaterte mobilen gjennom OTA-oppdateringer hvis jeg rooter den?

Lenke til kommentar

Noen som har en guide jeg ka følge for og roote S II 2.3.3? http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13319294&postcount=1 Så litt på denne, men tror ikke den er for 2.3.3?

Har veldig lite erfaring med dette når jeg nettop fikk min første android mobil for noen dager siden :)

 

Tusen takk.

 

jeg brukte den i går:-)

Vil det fortsatt være mulig å oppdaterte mobilen gjennom OTA-oppdateringer hvis jeg rooter den?

Lurer jeg også på! Roota nettop min og overlocka cpuen til 1,5. Lurer også på hva jeg skal sette scaling på? (ondemand, ineractive, userspace, powersave, performance) Jeg vil ha den på slik at han bruker den ekstra cpu speeda når den trengs, vil ikke ha den på heletiden. Hvilken setting er det? :)

Lenke til kommentar

Lurte på om noen her kanskje kunne hjelpe. Hadde alle kontaktene mine lagret på sim-kortet. Når jeg da starter opp min kjære nye galaxy2 så endrer han navnet på alle kontaktene.

Snur om på det og legger til /1.. Eks Mikael Jørgensen blir til "jørg;mikael/1" . Djævli irriterende å måtte endre navnet på 200 kontakter.. :/

Lenke til kommentar

Lurte på om noen her kanskje kunne hjelpe. Hadde alle kontaktene mine lagret på sim-kortet. Når jeg da starter opp min kjære nye galaxy2 så endrer han navnet på alle kontaktene.

Snur om på det og legger til /1.. Eks Mikael Jørgensen blir til "jørg;mikael/1" . Djævli irriterende å måtte endre navnet på 200 kontakter.. :/

Ville (om mulig) heller eksportert kontaktene som csvfil. Tror ikke jeg har gått via SIM-kortet de siste fire gangene jeg har bytta telefon.

Lenke til kommentar

Lurte på om noen her kanskje kunne hjelpe. Hadde alle kontaktene mine lagret på sim-kortet. Når jeg da starter opp min kjære nye galaxy2 så endrer han navnet på alle kontaktene.

Snur om på det og legger til /1.. Eks Mikael Jørgensen blir til "jørg;mikael/1" . Djævli irriterende å måtte endre navnet på 200 kontakter.. :/

 

Har ingenting med Samsung å gjøre. dette skjedde når du kopierte fra din gamle telefon til sim.

 

Sim-kortene takler ikke flere nr per kontakt. og android klarer å lese veldig enkelt på hva som står i sim.

 

jeg ville nok ha anbefalt alle med, nokia eller Iphone..å bruke googlesync til synce mot gmailen.

google mobile sync

Lenke til kommentar

Noen som har en guide jeg ka følge for og roote S II 2.3.3? http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13319294&postcount=1 Så litt på denne, men tror ikke den er for 2.3.3?

Har veldig lite erfaring med dette når jeg nettop fikk min første android mobil for noen dager siden :)

 

Tusen takk.

 

jeg brukte den i går:-)

Vil det fortsatt være mulig å oppdaterte mobilen gjennom OTA-oppdateringer hvis jeg rooter den?

Lurer jeg også på! Roota nettop min og overlocka cpuen til 1,5. Lurer også på hva jeg skal sette scaling på? (ondemand, ineractive, userspace, powersave, performance) Jeg vil ha den på slik at han bruker den ekstra cpu speeda når den trengs, vil ikke ha den på heletiden. Hvilken setting er det? :)

 

 

Det er "On demand", da bruker den mer om den trenger mer, men ikke ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mange her som bruker swype? Isåfall, har dere problemer med swype-knappen?

 

Når jeg trykker på et ord jeg vil rette, og deretter på swype-knappen, får jeg opp "Du trykket på swype-tasten, men vi vet ikke helt hva du prøver å gjøre". Dette irriterer meg grusomt ettersom at dobbelttrykk-funksjonen er fjernet. Prøvde å skifte språk til engelsk - da fungerte den men da får jo jeg selvsagt opp feil ord. Har lastet ned oppdateringen fra Kies men det fikset ikke dette problemet.

Lenke til kommentar

Fikk min tlf idag og den virker veldig bra men jeg lurer på om noen her vet om det finnes en app eller noe som gjør at jeg kan slå av og på 3g/mobilnettverket slik som på min gamle HTC hero? Det var en helt enkel knapp med denne funksjonen som jeg kunne legge på en av hjem skjermene.

Lenke til kommentar

Roota nettop min og overlocka cpuen til 1,5.

 

Welcome to the Dark side ^^

 

Det er på et veldig sært vis litt tilfredsstillende å herje litt med mobilen synes jeg...

 

Er det noe forskjell i batterilevetid? Vurdere å gjør det samme.

Har ikke fått testet det ut, men de sier at det ikke er noen stor forskjell.. tror ikke man merker noe? :)

Endret av exlan
Lenke til kommentar

Er det noe forskjell i batterilevetid? Vurdere å gjør det samme.

 

Jeg har like dårlig batterilevetid nå som før ^^

 

Har ikke brydd meg spesielt enda..

 

Men tviler ekstremt mye på at denne lille endringen har noe å si på batteriet altså...

 

Den kjører jo forsåvidt sjeldent på med full guffe også da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...