Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderntailor kan lage dresser, jakker og bukser i tillegg til bare skjorter.

 

Fikk hentelapp til testskjorten min i dag, er spent på om målene var riktige.

Da var skjorten hentet, og målene mine var tydeligvis ikke helt korrekte.

 

Da jeg stakk inn den første armen tenkte jeg at dette så bra ut, men med en gang den andre skulle inn, merket jeg at skjorten av en eller annen grunn veldig stram. Jaja, tenkte jeg, kanskje den sitter helt perfekt, siden den er sydd etter oppgitte mål, det har jeg jo ikke vært borti tidligere. Dette viste seg ikke å stemme.

 

Kort fortalt kunne jeg vel ha lagt på ca 10-15 cm på skuldrene, og en halv meter på brystet og ryggen. Ermene var også noe for korte, men dette var nok på grunn av de små skuldrene. Kragen kunne med fordel ha vært en centimeter videre, skjorten kunne også ha vært noen centimeter kortere.

 

Bildet kunne egentlig like gjerne ha vært i humorkategorien.

 

 

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Så ikke bra ut.

 

Prøvde å få opp bilder av mine to skjorter, men finner ikke noen lur måte å få dem fra telefonen over til Mac-en uten kabel … Passformen på mine var ganske ok, men jeg kan kanskje fjerne en cm over brysten og en halv fra skuldermålene, samt en eller to fra målet rundt midjen -- det er litt mye stoff sånn det er nå.

 

Jørgen: Ba dem om flytte knappene litt mermot midten og la ved et bilde fra en Brooks-Brothers-skjorte som referanse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...