Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det nok en ny bestilling hos MT snart, og muligens en chinos fra TS etter å se bilde fra DexterMorgan.

 

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en rød- og hvitstripete skjorte, og en mørkeblå skjorte til sommeren, men er veldig usikker på stoffet. Noen inspill på begge?

Hva er egentlig sånn Seersucker-stoff?

 

Uansett, her er to bilder av chinosen i tapered fit. Ikke strøket eller noe som helst + at de er litt for lange. Og ja, jeg står barbent :cool:

post-120974-0-10919900-1299424429_thumb.jpg

post-120974-0-06734500-1299424436_thumb.jpg

Ikke de beste bildene som finnes, men dårlig tilgang på kamera her. Tror det skal være mulig se fiten i hvert fall, på buksene

Her er også et bilde av skjorta:

post-120974-0-84361700-1299424542_thumb.jpg

Haha, med DS-stylus i hånda, jaja. Den er litt for lang på ermene, men dette var første skjorta, så det skal forandres til neste gang. Selv om det ser slik ut på bildet, så er den ikke for kort, den rekker meg ca til hvor buksebeina møtes.

 

Hvis det er nødvendig kan jeg sikkert prøve å ta noen flere bilder fra andre vinkler elns.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Er det såpass? Hvor mye burde jeg ta bort til neste skjorta da?

Sammenlign bildet med instruksjonene du får av TS når du skal måle fra skulder til skulder. Skuldersømmen hos deg går langt utenfor skulderen og heller ned over overarmen. TS beskriver godt hvordan det skal måles og du vil fort se at det ikke stemmer overens med hvor skuldersømmen på skjorten din havnet.

Lenke til kommentar

Er det såpass? Hvor mye burde jeg ta bort til neste skjorta da?

Sammenlign bildet med instruksjonene du får av TS når du skal måle fra skulder til skulder. Skuldersømmen hos deg går langt utenfor skulderen og heller ned over overarmen. TS beskriver godt hvordan det skal måles og du vil fort se at det ikke stemmer overens med hvor skuldersømmen på skjorten din havnet.

Meh, jeg får skylde på at jeg ikke målte selv. Jaja, da måjeg bare bli en kilometer bredere over skuldrene da : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...