Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en fin guide på YouTube en gang, men husker ikke akkurat hvilken. Er sikkert bare å søke.

Uansett skal jeg ikke prøve meg på denne dersom det viser seg at den trenger justeringer i beinene. Grunnen til det er at kordfløyel, etter min erfaring, er litt vrient å jobbe med.

Edit: Fikk hjelp av svigermor en gang og hun lærte meg noen ting.

Blant annet er det kjekt å først sy buksebena midlertidig sammen med lange sting (slik skreddere gjør med dresser), slik at du kan prøve de på. Min erfaring er at man skal være god til å ta mål om man skal få et perfekt resultat første gang, spesielt om man er pirkete.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Har du seriøst ikke en eneste skjorte som passer til en navy dress?

 

 

For å svare, ja det rekker du nok. Hvis du vil være ekstra sikker kan du betale ekstra for raskere shipping og produksjon.

Joda, jeg har vel tre-fire stykker, men jeg har lyst på en ny. Skjorter er egentlig det jeg har minst av, mye fordi det er det som synes å være vanskeligst for meg å finne rett størrelse i, og jeg ikke gidder å bestille fra moderntailor og tailorstore. Gensere derimot har jeg latterlig mye av.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har bedt dem flytte knappene opp. Hvis du ikke gjør det vil du ikke få en roll på kraven i det hele tatt.

Edit: Etter min erfaring varierer det en del hvor mye de faktisk bruker referansebilder, så hadde lagt til en kommentar med et spesifikt ønske om å flytte de litt opp, bare for sikkerhets skyld.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...