Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et bilde i bildetråden.

 

Det er khaki, right? Ser at tailorstore oppererer med to lyse farger (khaki & derby).

Hvordan er kvaliteten synes du, og fikk du de skreddersydd?

Jeg har et bilde i bildetråden.

 

 

Er de litt for stramme rundt leggen? Det virker som de er helt tettsittende rundt ihvertfall.

 

Sliter med det samme selv, finner nesten aldri noe som passer, utenom straight fit, men det er jo ikke like fint..

 

Det værste jeg vet er når stoffet strammer rundt leggen når du setter deg ned... Fordi beinet "dovner bort" da. dontgetit.gif

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Strammer litt når jeg setter meg ned, ja. Har litt store legger, sånn egentlig. Men jeg har ikke noe problem med det. Jeg liker at buksene jeg bruker til hverdags er slik. Velger jeg straight-fit ser jeg ut som en bestefar med en gang, synes jeg.

 

Rankiz: Tailorstore opererer med et par beige chinos som heter khaki. Derby og Nottingham sier noe som tykkelsen på stoffet. Gå for det tyngste, Derby. Det navy parret mitt er i Nottingham, og det blir krøllete med en gang og virker rett og slett av litt dårligere kvalitet. De jeg har på bildet er Khaki, derby, tapered fit med normalt liv.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...