Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å bestille meg fire skjorter fra MT i dag. Noen forslag til stoff? Har tenkt å kjøpe en hvit oxford med "buttondown" krage, en blå gingham med button down, en dresskjorte med franske mansjetter (usikker på stoff her) og en jeg ikke har bestemt meg for.

 

Har bestilt en testskjorte tidligere, så det blir å justere målene fra den litt. :)

Lenke til kommentar

Tenkte å bestille en linskjorte fra MT:

 

20100509-0238.jpg

 

Vurderer en blue check også, men tar en av gangen i tilfelle jeg bommer fullstendig på målene.

 

049414-02-b.jpg

 

 

 

 

Så på chinos fra Tailor Store. Tror dere stoffet i Derby-modellen blir litt tungt om sommeren?

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Les førsteposten - ikke gå i samme fellen som meg (og andre).

Men dere som opplevdde at den ble for liten tok vel mål av kroppen deres? Jeg måler en litt loose fit skjorte og trekker fra et par centimeter her og der for å få den slim. De gjør ikke noe forskjell på modellene når man oppgir skjortemål.

Lenke til kommentar

Jeg har nå på meg skjorten. Sitter fint, forsåvidt. Den kunne muligens vært litt smalere i livet, men jeg har en følelse av at det ville sett litt småteit ut. Bør nok heller legge på meg litt. Den sitter perfekt utenom det, stoffet føles også ganske kurant. Generelt et godt kjøp.

 

brb, skal drikke olivenolje og spise avocado.

Lenke til kommentar

Har funnet litt snadder:

Blank Label

Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til.

 

Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut:

http://www.youtube.com/watch?v=wkxgJRwyZlk

Huff, huff, og dobbelt huff.

Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best.

Lenke til kommentar

Har funnet litt snadder:

Blank Label

Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til.

 

Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut:

*snip*

Huff, huff, og dobbelt huff.

Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best.

Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...