Gå til innhold

Målsøm-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahkei, kanskje jeg ikke bomma så grådig da.

 

Lurer på en liten ting til. I ordrebeskrivelsen kom målene opp i tommer også. Der sto det at buksen min ble 34,3" i livet. Men, når jeg kjøper bukser bruker jeg 29 eller 30 i livvidde. Har jeg rotet til skikkelig?

Når du kjøper en bukse vil den oppgitte størrelsen være vanity sizing, mens størrelsen du fikk oppgitt i tommer er direkte omregnet fra centimetermålene du oppga.

 

Regner med du målte deg selv til 87 cm, 29 tommer er derimot 73 cm.

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips til skjortestoff hos MT? Har enda bare oxforden postet på første side, og har lyst på noe annet.

 

EDIT: Tenkte jeg skulle skaffe meg et litt mørkere blått stoff til sommeren, noe à la dette. Noen som har innspill på hvilket av disse som ser bra ut?

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Christian B: Er ikke spesielt fan av mørke skjorter.

DandyVers: Antakeligvis tar det bare 1-2 dager. Du får poste den her når det kommer da! :)

 

Må si meg enig, men fikk litt lyst på en mørkeblå til å ha sammen med en beige chinos/shorts etter jeg så hvor bra det så ut på PG: :whistle:

Eller har du noen andre forslag til et godt stoff? Er jo nesten umulig å finne noe der.

Lenke til kommentar

g21.jpg

 

Magenta Check

g21

LT90

--------------------------------

USD $39.95

USD $39.95

--------------------------------

 

k22.jpg

 

Pink Check

k22

Japan

--------------------------------

USD $69.95

--------------------------------

 

062986-16-b.jpg

 

Light Blue Check

062986-16

Mercerising

--------------------------------

USD $129.95

--------------------------------

 

Den hadde jeg vel ikke kjøpt selv, men kan se for meg at det om det gjøres riktig kan den bli en del av et pent antrekk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...