Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Alt tyder på det.

 

Når jeg så de eskene de hadde fått nå til neste episode, husket jeg plutselig at det hadde vært med tidligere en gang. To deltagere måtte passe på en kiste så noen andre ikke skulle få se i den. Mens de sov var det noen som tok den fra armen til en av dem og oppdraget gikk i vasken. Blir vel noe av det samme nå.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett to Paradise-sesonger: Danmark s.6 og Norge s.3. Synes det er utrolig hvor mye bedre regi det er på den danske.

 

Den største forskjellen er at deltagerne i den danske alltid får vite om en fare et døgn før faren inntreffer slik at man må påvirke hverandre og inngå avtaler. I den norske kommer alt på sparket; senest i dag da svensken skulle ut i quiz. I den danske versjonen ville deltagerne visst om dette et døgn før, slik at de kunne påvirket valget om hvem som evt. måtte ut. Det mest ekstreme tilfellet i den norske var hun som plutselig fikk beskjed om å sjekke ut fordi hun var en av to med mest makt - ren loddtrekning. Hadde heller ingen mulighet til å kjempe seg inn igjen.

 

Denne forskjellen fører til at de norske deltagerne er på badeferie, mens det i den danske er intriger, allianser osv. I den norske er det ingenting de trenger å gjøre, for det er umulig å vite hva som skjer.

 

Videre er det ekstremt mye mindre farer i den norske. Blant annet blir deltagerne rett og slett glad for å flytte inn på solo, noe som burde være en stor, stor fare for innflytter - men som til gjengjeld får mulighet til å sette konkurrenter i fare om det går bra. Nesten enste gang dette skjedde i Norge var vel da Kim skulle lure alle.

 

Fantastisk videoredigering i den norske dog - det skal de ha;-)

Endret av -kai-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når Heidi og Madelen sitter og prater om "alt de har vært gjennom" for å komme så langt, hva mener de da? Heidi har vel bare sittet på sidelinjen og sett på Kim gjøre all magien. Madelen har ligget i sola og spist bamsemums hele oppholdet. Håper noe skjer ganske snart med de overnevnte!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Synes det er leit å se Niklas stå med en så tilbakestående partner som det Madelen er. Hadde vært mye bedre om Maren hadde stått med Niklas.

 

Hvorfor Madde glorifiserer Kim og Heidi så fælt er for meg uforståelig, og viser egentlig bare hvor dum hun er. Heidi hadde ikke nølt et sekund med å sende Madelen hjem om det bare hadde blitt litt farlig inne på hotellet. Dessuten begynner jeg å bli lei av den gnålingen til Kim og Heidi om hvor sterke de er. Blir generelt oppgitt over deltakerne som ikke evner å innse trusselen Kim og Heidi er.

 

Det beste som kunne skjedd er om Niklas og Madde hadde vunnet. For at så Niklas slipper kula og ser på det overraskede bolletrynet til Madelen. Bare å se smilet til Ole hadde vært verdt det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Jeg begriper ikke hvorfor ingen av deltakerene er villige til å utnytte mulighetene de har til å få ut Kim og Heidi. De er jo bare sterke fordi alle sier dem er det...

Lenke til kommentar

Synes han lager like mye liv som alle andre. Deiger seg på dagen, for å så ta det helt ut om kvelden.

 

Grunnen til at jeg vil Niklas skal vinne er enkel; han er en ganske ålreit fyr, i likhet med både Ole og Omi. Jeg likte Kim enda bedre rundt tidene før hans fredning, men etter det har han blitt litt uspiselig. Tror kanskje Heidi påvirker han en del. Marius er grei nok, men hans paranoia og stadige overdrivelser blir for mye.

 

Uansett kan godt Kim også vinne. Han har gjort seg fortjent til det. Det er bare en bismak ved det at Heidi skal få gryna som gjør at jeg håper Niklas vinner, og stjeler penga fra Madde. Det hadde vært så episk.

Lenke til kommentar

Uansett kan godt Kim også vinne. Han har gjort seg fortjent til det. Det er bare en bismak ved det at Heidi skal få gryna som gjør at jeg håper Niklas vinner, og stjeler penga fra Madde. Det hadde vært så episk.

 

I og med at Heidi har gjort det klart mange ganger at hun sikler etter de pengene og at Madelen virker som om hun er likegyldig til om hun vinner eller ikke, håper jeg Kim og Heidi kommer til den kuletesten og at Kim slipper kulen. DET hadde vært episk og fullt fortjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I mine øyne er det Oslo(-området)-deltakerne som har vært desidert best. Lille-Nicklas var hysterisk bra og Maren er jo selve definisjonen av en bra PH-deltaker. De andre har enten vært for opptatte av å vinne VM i anonymitetstilværelse eller å få i seg mest mulig kalorier. Er dette gjennomgående for hver sesong? Jeg så aldri sesong 2, men sesong 1 så dominerte jo Petter Pilgaard hva gjelder underholdning.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner dere ikke at det er forskjell på å være seer og deltaker i et realityprogram?

 

Hvis du blir invitert til et luksushotell med ubegrensa av alt spiselig og drikke, sol og basseng. Ville du da risikert å bli kasta ut ved å gjøre deg bemerka i høy grad? Det viser seg jo at mange av de "anonyme" kommer langt, ergo er det en vei til suksess. De vil jo vinne, ikke nødvendigvis oppfylle ola nordmanns krav til god underhodning, det er produsentene sin oppgave.

 

Så please, dont hate the players, hate the game.

Lenke til kommentar

Skjønner dere ikke at det er forskjell på å være seer og deltaker i et realityprogram?

Klart det, spillmessig er det en genistrek, men det hadde vitterlig ikke tatt mer enn noen få minutter for castingbyrået (som er ute etter å finne MORSOMME folk, ikke potensielle "vinnere") at f.eks Nora, Heidi, Micke, han første fyren fra Stavanger som ingen husker osv. er dritkjedelige, men at personer som Maren/Biana osv. lager bra TV. Det er faktisk mulig å avdekke gjennom en intervjurunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...