Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kim fortjener og vinne - det gjør ikke Heidi. Hadde ikke gjort noe om hun røk på hodet ut, og at han vinner heile skiten med Maren.

Håper Kim kaster kula på 300k i finalen. Det er rett og slett det beste som kan skje. Ingen av jentene er egentlig verdige vinnere.

Lenke til kommentar

Word Maddoc, kjenner jeg og er så dritt lei Madde. Må være frustrerende for Niklas og ha en partner som ikke vil vinne og ikke tørr å lage litt drama.

Og at Madde sier hun har fått et nytt liv, hvor mange av deltagerne holder egentlig sammen etter at oppholdet på Paradise er over?

Kanskje de fester og deltar på diverse events sammen i en liten periode etter oppholdet er slutt, men ser ikke for meg at de flytter for å komme nærmere hverandre eller at de holder kontakten i mange år. Tror nok realiteten er at om et par år har de så godt som null kontakt.

 

Skratta forresten godt av imitasjonen Kine hadde av Madde og Heidi :p

Lenke til kommentar

Kim fortjener og vinne - det gjør ikke Heidi. Hadde ikke gjort noe om hun røk på hodet ut, og at han vinner heile skiten med Maren.

Håper Kim kaster kula på 300k i finalen. Det er rett og slett det beste som kan skje. Ingen av jentene er egentlig verdige vinnere.

 

Enig, men så lenge Madelen og Heidi ikke får en krone skal jeg heller si meg fornøyd og heller juble hvis Kim slipper kulen.

 

Herregud, mista all respekt for Niklas nå. Store, barske mannen blir prata rundt av ei lita jomfrubolla. Kjenner jeg blir mer og mer irritert på Madde. "Du må høre på damo di!"

 

Kliner med gutter, sminker seg og blir overtalt av en kjepphøy kvinne. Han skulle bare nappet kortet ut av hendene på henne og få henne til å prøvd å trykke litt vett inni skallen på henne. Å gi det kortet til Kim var som å kaste 300.000 kroner på sjøen. Men for all del, jeg er fornøyd med at Kim er safe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Maddelen må være helt blåst...

 

"youre my bitch niklas" også ender det opp med at ho ryker ut, hvatenker ho da.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

[...]hvor mange av deltagerne holder egentlig sammen etter at oppholdet på Paradise er over?

Nora, Micke, Marius og Bianca henger sammen ;) Ser de ukentlig i Oslo på piknik og diverse ting. Bianca og Nora er BFFs.

Vil skyte inn at Marius og Nora faktisk bor sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Faen, hvordan klarer dere å holde styr på alle disse folkenes liv? Jeg har nok med å følge med de 4 "timene" de er på tv hver uke, og da har jeg 230 kamereaer til hjelp også.

 

:ph34r: Stalkers :ph34r:

Til mitt forsvar, så hørte jeg det fra min kjære som er en ivrig bloggleser x]

Lenke til kommentar

[...]hvor mange av deltagerne holder egentlig sammen etter at oppholdet på Paradise er over?

Nora, Micke, Marius og Bianca henger sammen ;) Ser de ukentlig i Oslo på piknik og diverse ting. Bianca og Nora er BFFs.

Vil skyte inn at Marius og Nora faktisk bor sammen.

 

Huset til Marius har jo brent ned har jeg hørt

Lenke til kommentar

Faen, hvordan klarer dere å holde styr på alle disse folkenes liv? Jeg har nok med å følge med de 4 "timene" de er på tv hver uke, og da har jeg 230 kamereaer til hjelp også.

 

:ph34r: Stalkers :ph34r:

Som jeg skrev, det er umulig å unngå å legge merke til dem når de setter seg ved siden av deg på trikken, ligger 5 meter unna deg når du griller i frognerparken osv. osv.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Faen, hvordan klarer dere å holde styr på alle disse folkenes liv? Jeg har nok med å følge med de 4 "timene" de er på tv hver uke, og da har jeg 230 kamereaer til hjelp også.

 

:ph34r: Stalkers :ph34r:

Som jeg skrev, det er umulig å unngå å legge merke til dem når de setter seg ved siden av deg på trikken, ligger 5 meter unna deg når du griller i frognerparken osv. osv.

 

Igjen, helten min

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...