Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Februar 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

VRII..? du vil komme til å elske det !

Må dessverre selge mitt...

 

Er VRII ja! :)

 

 

Er ikke sikker på om kona er like fornøyd :hmm:

 

Det gikk så fint så.. hadde aldri regnet med at det skulle bli noe problemer med dette.. men det er nå engang slik at det er litt spesielt å komme hjem å si; "kjære, jeg svidde akkurat av 14500 kr til på et nytt objektiv jeg". :) Når nå jeg har svidd av ca 60000 kr i løpet av de siste 2-3 månedene på kamerautstyr. :p

Lenke til kommentar

Det gikk så fint så.. hadde aldri regnet med at det skulle bli noe problemer med dette.. men det er nå engang slik at det er litt spesielt å komme hjem å si; "kjære, jeg svidde akkurat av 14500 kr til på et nytt objektiv jeg". :) Når nå jeg har svidd av ca 60000 kr i løpet av de siste 2-3 månedene på kamerautstyr. :p

 

Kr 14500 var jo en fin pris. Noen tips på hva jeg kan selge tilsvarende objektiv for, pent brukt, ingen skader, nytt for 6-7 mnd siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Kr 14500 var jo en fin pris. Noen tips på hva jeg kan selge tilsvarende objektiv for, pent brukt, ingen skader, nytt for 6-7 mnd siden.

 

 

Jeg vil tippe mellom 10-12000 kr. :) Ser at de ligger i den leia der på foto.no, og utsalgsprisen på stavangerfoto på tilsvarende ligger på 12000 brukt ut i fra butikken.

Lenke til kommentar

Kr 14500 var jo en fin pris. Noen tips på hva jeg kan selge tilsvarende objektiv for, pent brukt, ingen skader, nytt for 6-7 mnd siden.

 

Ingen grunn til å selge under 12k - de som annonseres til 14k på foto.no ser ikke ut til å være tungsolgte.

 

Høres lovende ut, men vondt kommer det til å gjøre uansett...

Det har sin pris å flytte fra liten hybel til stor leilighet.

16k er rimligste nytt, så det er mulig jeg sikter meg inn på 13,5k,

 

takk for tips

Lenke til kommentar

Et par fra by:Larms energiske og fantastiske Kvelertak-konsert i natt. Tror jeg aldri har vært i en så trang fotopit før! Stort sett rett ut fra kamera.

Var det John Dee? Der blir man svett av å krype rundt. Spesielt når det er flere.

Det var Rockefeller, men svett ble man så absolutt likevel.. gikk ganske heftig for seg til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...