Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Februar 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

"Photoshoot me!" 12.02.2011

I like it! Spesiellt lyset og blikkontakten i det første bildet, men savner litt luft på høyre side.

 

one more

Enda bedre enn det forrige, jo! Fint og mystisk, bruntonen gav bildet det lille ekstra. :thumbup:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

I 2009 gikk den første varselsirenen og en dynamitt ble sprengt, begynelsen på et stort prosjekt som har kostet 100 millioner. I morgen åpner Bjølstadtunnelen og det er blitt brukt rundt 45 000 kilo sprengstoff for å fjerne omkring 35 000 kubikkmeter med stein.

 

Kan jo nevne for de som ikke er lokalkjent i Fredrikstad, at denne tunnelen er bygd så hyttefolka fra Oslo skal spare en halvtime på reisen til hytta ute på hvaler :)

Lenke til kommentar

Tom: Når dere tok av til venstre til FMV på fototreffet, på høyre hånd går det en vei som leder deg til tunnelen og kommer ut tvers over Shell ved Kråkerøybrua.

Jeg tror jeg skjønner - når man kommer over den nye bruen, så er tanken at man fortsetter videre inn i den nye tunnelen og kommer så ut ved Shell?

Lenke til kommentar

Tom: Når dere tok av til venstre til FMV på fototreffet, på høyre hånd går det en vei som leder deg til tunnelen og kommer ut tvers over Shell ved Kråkerøybrua.

Jeg tror jeg skjønner - når man kommer over den nye bruen, så er tanken at man fortsetter videre inn i den nye tunnelen og kommer så ut ved Shell?

Jepp ;)

Lenke til kommentar

Kan jo nevne for de som ikke er lokalkjent i Fredrikstad, at denne tunnelen er bygd så hyttefolka fra Oslo skal spare en halvtime på reisen til hytta ute på hvaler :)

 

Nja, er vel mer at de prøver å få hvalertrafikken fra oslo vekk fra sentrum? Sentrum i Fr.stad er iallefall kaos, så håper dette hjelper:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...