Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)


Hyperio

  

100 stemmer

  1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

    • 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2


Anbefalte innlegg

At jeg ikke gidder å laste ned camrips er hovedgrunnen til at jeg ikke får sett alle filmene før utdelingen. Jeg får svelge stoltheten min og innrømme at jeg laster ned, men da i det minste i god kvalitet.

Ingen av de som ligger ute er camrips vel? Samtlige jeg har sett har vært DVD-screeners "for review purposes only". Jeg så filmene på samme måte som de i akademiet som stemmer så filmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Black Swan sett, og den var helt nydelig. Spesielt de siste scenene mot slutten holdt meg nesten paralysert i stolen. Alt i alt var filmen et helt perfekt stykke kunst, og selv om den ikke skulle ta hjem beste film, så er det vel mer eller mindre sikkert at Natalie Portman tar best actress. Hun gjorde en fenomenal jobb.

Lenke til kommentar

Da var Black Swan sett, og den var helt nydelig. Spesielt de siste scenene mot slutten holdt meg nesten paralysert i stolen. Alt i alt var filmen et helt perfekt stykke kunst, og selv om den ikke skulle ta hjem beste film, så er det vel mer eller mindre sikkert at Natalie Portman tar best actress. Hun gjorde en fenomenal jobb.

 

Hvem liker du best av The King's Speech, True Grit, The Social Network, Inception, The Fighter, 127 Hours og Black Swan da? :)

Lenke til kommentar

Da var Black Swan sett, og den var helt nydelig. Spesielt de siste scenene mot slutten holdt meg nesten paralysert i stolen. Alt i alt var filmen et helt perfekt stykke kunst, og selv om den ikke skulle ta hjem beste film, så er det vel mer eller mindre sikkert at Natalie Portman tar best actress. Hun gjorde en fenomenal jobb.

 

Hvem liker du best av The King's Speech, True Grit, The Social Network, Inception, The Fighter, 127 Hours og Black Swan da? :)

 

Når har jeg ennå ikke sett The Fighter og True Grit av de filmene der, men blant resten så syns jeg det er uhyre vanskelig å velge ut en jeg liker best. De er alle høyt der oppe, men jeg må vel kanskje si at Inception fortsatt er min favoritt, da av den grunn at den sjangermessig er den filmen som ligger meg nærmest. Likevel er jeg helt sikker på at den IKKE vinner best picture, der tror jeg det står mellom The Social Network, The King's Speech og Black Swan.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Da var Black Swan sett, og den var helt nydelig. Spesielt de siste scenene mot slutten holdt meg nesten paralysert i stolen. Alt i alt var filmen et helt perfekt stykke kunst, og selv om den ikke skulle ta hjem beste film, så er det vel mer eller mindre sikkert at Natalie Portman tar best actress. Hun gjorde en fenomenal jobb.

 

Hvem liker du best av The King's Speech, True Grit, The Social Network, Inception, The Fighter, 127 Hours og Black Swan da? :)

 

Når har jeg ennå ikke sett The Fighter og True Grit av de filmene der, men blant resten så syns jeg det er uhyre vanskelig å velge ut en jeg liker best. De er alle høyt der oppe, men jeg må vel kanskje si at Inception fortsatt er min favoritt, da av den grunn at den sjangermessig er den filmen som ligger meg nærmest. Likevel er jeg helt sikker på at den IKKE vinner best picture, der tror jeg det står mellom The Social Network, The King's Speech og Black Swan.

 

Er helt enig. Veldig, veldig vanskelig å velge ut en favoritt. Men Inception står også høyest hos meg sammen med Black Swan og 127 Hours. Har store håp om at Inception vinner Best picture, men tviler sterkt på at det faktisk skjer. Det blir nok mest sannsynlig The King's Speech.

Får inderlig håpe at Inception hvertfall får Beste originale manus. Såpass fortjener Nolan. Syns forresten det er meget, meget rart at han ikke engang er nominert for beste regissør. Oscar-akademiet liker virkelig ikke hans spenstige filmer. Skuffende igrunn siden han er en så fantastisk filmskaper.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Bookmakerne er den beste måten å sjekke på; de har tross alt mest å tape på å tippe feil.

 

Colin Firth er den desidert mest soleklare, med 1,03 i odds, mot 20 for Bridges og 25 for Eisenberg.

 

Best picture ser slik ut:

The King's Speech 1,25

The Social Network 4,00

True Grit 20,00

Black Swan 25,00

The Fighter 25,00

Inception 40,00

 

Dette hos Unibet.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Bookmakerne er den beste måten å sjekke på; de har tross alt mest å tape på å tippe feil.

 

Colin Firth er den desidert mest soleklare, med 1,03 i odds, mot 20 for Bridges og 25 for Eisenberg.

 

Best picture ser slik ut:

The King's Speech 1,25

The Social Network 4,00

True Grit 20,00

Black Swan 25,00

The Fighter 25,00

Inception 40,00

 

Dette hos Unibet.

 

Synes det er litt rart at Unibet setter TSN til 4 i odds og The Kinks speech til 1,25. I tillegg er Black Swan på hele 25! Verdt å sette noe penger her på TSN, eller kanskje ta et wildshot på en som absolutt kan stikke av med prisen, nemlig Black Swan!

 

Det blir iallefall en av de tre nevnte som stikker av med den gjeveste prisen. Sitter med en magefølelse på at akademiet kommer til å velge en film som har noe å si for dagen veksene samfunn og hvordan verden kommer tettere og tettere: The Social Newtork

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...