Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)


Hyperio

  

100 stemmer

  1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

    • 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2


Anbefalte innlegg

Vel, vel. Nå er jeg voksen. Ergo fortekker jeg underholding for voksne. Actionfilmer er rettet mot ungdom og voksne, så ditt forsøk på sarkasme var dessverre mislykket.

 

Skal se alle de nominerte filmene. Det gjorde jeg i fjor også. Up var for eksempel en helt grei film. Tipper Toy Story 3 er i samme bane. Grei underholding, men av den forglemmelige sorten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sånn super begeistret for Toy-Story filmene, men de er da vitterlig ikke barnefilmer? Pelle politibil og brannmann sam er barnefilm. Pixar lager universalfilm for både voksne og barn (punktum)

 

Stemte forøvrig Black Swan. TSN gir den hard konkuranse, men når ikke helt opp. Regner dog med at gapet blir desto større etter at jeg ser Black Swan på kino. Det blir en opplevelse!

Lenke til kommentar

Vel, vel. Nå er jeg voksen. Ergo fortekker jeg underholding for voksne. Actionfilmer er rettet mot ungdom og voksne, så ditt forsøk på sarkasme var dessverre mislykket.

 

Vel vel. Du er ikke voksen før du er i kontakt med barnet i deg. Hvis du er i, la oss si, 20 åra og totalt avfeier alt som du tror er barnslig...vel, da er du absolutt ikke voksen! (Hvor gammel er du?)

 

Det og unngå alle Pixar filmer, fordi du mener det er barnefilmer, er en gedigen tabbe...

Lenke til kommentar

Edit: Har faktisk sett første halvtimen av Toy Story 3, men jeg måtte skru av fordi den var så dårlig.

Jeg forstår deg. Men nå har jeg sett den (og de to første) og jeg er stolt over meg selv. Det eneste lyspunktet den hadde var en spansk Buzz Lightyear. Da måtte jeg faktisk le.

 

Skal ikke bitche videre, men jeg står fast på at det er feil at en film som Toy Story 3 er blant de nominerte til beste film. Og så er f. eks. Shutter Island helt ute.

Lenke til kommentar

Jeg forstår deg. Men nå har jeg sett den (og de to første) og jeg er stolt over meg selv. Det eneste lyspunktet den hadde var en spansk Buzz Lightyear. Da måtte jeg faktisk le.

 

Skal ikke bitche videre, men jeg står fast på at det er feil at en film som Toy Story 3 er blant de nominerte til beste film. Og så er f. eks. Shutter Island helt ute.

 

Ser at eg er ganske så einig i desse påstandane der. Lo faktisk berre èin gong sjølv under Toy Story 3, og det var når Buzz var spansk, ja. Shutter Island hadde vore ein mykje meir verdig kandidat, men ser at det er mange som kan like Toy Story, sjølv om den ikkje falt heilt i smak hos meg.

 

Skal forøvrig sjå Black Swan for 4. gong i kveld, men denne gongen på kino. :new_woot: Gledar meg.

Lenke til kommentar

Så intens var da ikke sexscenen? :p

 

Haha, måtte le av den kommentaren. ;)

 

Vanlegvis er eg ikkje galen etter eg har sett ein bra film (ser kanskje filmen 2 gongar iløpet av kort tid om eg likar den veldig godt), men denne filmen har berre bergtatt meg. Lengje sidan ein film har engasjert meg så mykje, så eg håpar verkeleg denne vinn nokre Oscar statuettar. Har no sett "Black Swan", "Inception", "The Social Network", "The King's Speech", "Toy Story 3" og "True Grit" av dei Oscarnominerte. Synest "The Social Network" og "The King's Speech" var to solide konkurrentar, men framleis er "Black Swan" min klare favoritt, sjølv om eg mistenk at "The King's Speech" kjem til å vinne Best Picture.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Synes stort sett alle Oscar nominasjons filmene er helt ræva.

SPESIELT 127 hours, Inception og Blawk Swan.

 

Det at folk i det hele tatt påstår at Inception er en komplex hjernetrim er for meg helt utrolig, filmen er en helt rett fram film som krever NULL iq overhodet i det hele tatt. Se heller L' Année Dernière à Marienbad eller Fata Morgana.

 

Og 127 hours, herregud for en forferdelig regi, en vanvittig slitsom opplevelse som ikke oppleves som noe intenst men heller som en jævla viss vass av amerikansk dritt film med alle disse tilbakeblikkene.

 

OG Black Swan, kan ikke artikulere meg godt nok til å i det hele tatt beskrive hvor utrolig ræva denne filmen er.

 

Faen ta hele Oscar, det har absolutt INGENTING med film å gjøre, men har kun en agenda av kaptialisme og heve det enkelt individ.

 

Dette er min mening.

 

Hurra for Winters Bone.

 

Takk for meg.

Endret av matseksde
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg faktisk mer til Razzie-awards i år.

 

Worst on screen couple: Josh Brolin's face and Megan Fox's accent in Jonah Hex.

 

Worst misuse of 3D: Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore,Clash of the Titans,The Last Airbender,The Nutcracker in 3D,Saw 3D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Synes stort sett alle Oscar nominasjons filmene er helt ræva.

SPESIELT 127 hours, Inception og Blawk Swan.

 

Det at folk i det hele tatt påstår at Inception er en komplex hjernetrim er for meg helt utrolig, filmen er en helt rett fram film som krever NULL iq overhodet i det hele tatt. Se heller L' Année Dernière à Marienbad eller Fata Morgana.

 

Og 127 hours, herregud for en forferdelig regi, en vanvittig slitsom opplevelse som ikke oppleves som noe intenst men heller som en jævla viss vass av amerikansk dritt film med alle disse tilbakeblikkene.

 

OG Black Swan, kan ikke artikulere meg godt nok til å i det hele tatt beskrive hvor utrolig ræva denne filmen er.

 

Faen ta hele Oscar, det har absolutt INGENTING med film å gjøre, men har kun en agenda av kaptialisme og heve det enkelt individ.

 

Dette er min mening.

 

Hurra for Winters Bone.

 

Takk for meg.

 

Dæven, du er sååå tøff ass...kan banne og greier :)

 

Og; ingen ting og takke for, kom gjerne ikke igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...