Gå til innhold

Feature: Vi oppsummerer spillåret 2010


Anbefalte innlegg

Ikke et ord om Star Craft II? Det er i hvert fall det spillet jeg vil huske best av 2010-lanseringene.

This, årets desidert beste onlinespill. Ingenting kan sammenlignes med competitive starcraft. Jeg fryktet at de ikke ville klare å få til å følge opp et så komplekst og bra spill som Brood War var, men de klarte de med glans. Og når man ser på hvor mye oppmerksomhet sc2 får ved forskjellige lan så er det liten tvil for meg at dette årets spill.

Offline er det også et bra spill, bra story, som er lett å følge. Mye bedre enn tidligere starcraft der, spør du meg.

 

Ellers syns jeg det er tjekt å se at Minecraft blir nevnt, fikk det av en venn til jul, og det tok jaggu ikke lenge før jeg hadde klart å snu døgnet helt på hodet pga. det.

Kjøpte selv Bad Company 2 i romjulen, og må si at multiplayern er fantastisk. Rush og squad deathmatch med noen venner på mumble (vt) er ekstremt morsomt, et spill hvor man merker at teamplay er essensielt. Synd at competitive scenen døde relativt fort, trur det spillet har mer å gi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg er enig med her er Heavy Rain.. spilte det et par timer og la det ifra meg, kjedsommelige greier. En stor Skuffelse med stor S.

 

Ellers er jo dette kun en artikkel som gjenspeiler spillerne fra spillverket og ingen andre, så dette blir det samme som å si sin favorittfarge for 2010.. svada. Hva med en avstemning for brukerne her inne? Da kan man i det minste se en "overall"-faktor og ikke en håndfull skribenters meninger.

 

Godt Nyttår!

Lenke til kommentar

For min del så var Bioshock 2 gøy for gameplay, historien var nesten ikke til stede, noe som eneren var helt fenomenalt på.

En blanding av Bioshock 1 og 2 hadde vært fantastisk :)

 

Mass Effect 2 var utrolig gøy og har fullført det mange ganger, så er veldig enig med mange av dere her.

 

Av mulitplayer spill har jeg hatt det mest gøy med Bad Company 2 (syntes SP sugde balle dog), Starcraft 2 og Black Ops (merk jeg har ikke spilt COD MP siden 4'eren og der brukte jeg mindre 5 timer, til jeg ga opp).

 

Av nedlastbar innhold så var jeg mest imponert over red dead redemption undead nightmare, dog jeg eier ikke spillene, men har sett svært mye av det, og det imponerte meg veldig.

 

Jeg syns også Bayonetta og Darksiders var en veldig god start på året 2010 :)

 

Årets store overraskelse: Nier, absolutt et spill som må prøves!

 

Årets skuffelse? nærmeste for meg blir FF13, men bare på grunn av lengden, det føltes for meg at spillet dratt ut for mye, hvis det gir mening.

Jeg har dog nestne aldri spilt et FF spill før, men er likevel det nærmeste til hva jeg kaller "skuffelse".

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Er helt enig i at Battlefield: Bad Company 2 er årets beste spill.

Synes likevel at det mangler et par spill. Hvor er Mafia 2 for eksempel? Jeg mener Mafia 2 var min største spillopplevelse i år. Eneste minus er at det varte litt lite (12 timer gameplay) Savner også GT5 og AC: Brotherhood. Kanskje er de for nye for en slik oppsummering? :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...