Gå til innhold

Hvor lenge varer den "Advarsel" greia under navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig, så er det noen "nerder/duster" som tar dette forumet litt for seriøst... Har du fått en advarsel, så lev med det... Jeg orker sjelden å engasjere meg nok her til at det skal være noen grunn til å gi meg en advarsel, men om jeg fikk en så hadde jeg mest sannsynlig bare flirt av hele episoden (om jeg da ikke får en advarsel for dette innlegget da :lol: )

 

Vær glad for at moderatorene tar seg tid til å gi en forklaring hvorfor du fikk en advarsel, på mange forum blir du bare bannet uten noen åpenbar grunn... :yes:

Lenke til kommentar

Jeg vil bare dele mitt syn om advarsel-system med andre (ink. moderatorer).

 

Syns det er bra at de lager system for å skille de gode brukerne mot de mindre seriøse, for det har kommet en del useriøse brukere på forumet ja, uten tvil.

 

Det beste hadde vært å skille de seriøse, hjelpsomme, mot de "dumme" useriøse brukerne, og jeg håper de kan få til et system der det kan gjøres.

 

Advarseler er sikkert et skritt i riktig retning, men det er lang vei igjen... skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å skrive useriøse innlegg, men det er sikkert bare fordi de ikke har noe bedre å gjøre. (Er sikker på at postcounten fører til mere spam, hvorfor har vi det egentlig?)

Lenke til kommentar
Er det ikke brudd på rettningslinjene?

Hørest ganske rart ut på meg. :shrug:

 

Punkt 11:

 

Om du blir utestengt, og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene.

 

Han er aldri blitt utestengt, og difor kan han gjere det. Det er difor eg meiner det er svært tvilsamt av han å gjere dette. Det er heilt klart ein provokasjon.

Lenke til kommentar
Ja. De kan få opp ip og dns for hver post vi poster.

 

hmm, hva sier datatilsynet til dette?

er det ikke regler for ip og dns logging?

 

VI har alt på det trygge, vi kan ikke få tak i noe sensitiv informasjon, i og med at passordet og er kryptert. Og Ip lister bruker når vi vil stoppe de få brukerene som avogtil registrerer 5-10 personer og lager flere hundre spam tråder etc, da kan vi og finne ut hvilken ISP personen tilhører, med tanke på reglel 13

Lenke til kommentar

ka med og bane ip adressene til spammerane på forumet, og får å få ein ip open igjen. må du kome med eit økonomisk bidrag til hw.no (100kr eller.no)

 

 

Skjøl er eg her på forumet skjeldnare og skjeldnare. Dette er noke av grunnen. forumet har totalt forandra seg det siste året.

Lenke til kommentar

moderatorer er som politi, er ikke her for å plage seriøse brukere, men tar de som lager kvalme.

og er man en av den som ikke er fult så seriøse er det en selvfølge at man ikke liker moderatorene.

Mvh, Jan Erik

 

Haha, tydelig at du aldri har møtt politiet? ;) I noen som helst sammenheng? Ellers ser jeg på meg selv som en seriøs borger, likevel hater jeg politiet nesten like mye som jeg hater wollaer* (OBS: dette er IKKE rasisme, det er ingen rase, det er en slags tilstand, de som bor i oslo og er under 30 vet nok hva jeg snakker om)

Lenke til kommentar
ka med og bane ip adressene til spammerane på forumet, og får å få ein ip open igjen. må du kome med eit økonomisk bidrag til hw.no (100kr eller.no)

 

 

Skjøl er eg her på forumet skjeldnare og skjeldnare. Dette er noke av grunnen. forumet har totalt forandra seg det siste året.

 

dette fungerer ikke pga skoler og dynamiske IP'er (Iper som forandrer seg etter hver log on eller x antall ganger i året) Personlig hadde jeg ALDRI vært her om det hadde kostet penger, Webben skal være fri! Det finnes bedre forum der ute (engelsk) og hadde dette kostet penger hadde det ikke vært så bra som det er i dag.

Lenke til kommentar
Tilfellet ditt var eit tvilstilfelle, men du har likevel fortjent advarselen.
Eg kan framleis ikkje sjå at denne advarselen skulle vere tvilsam

Hmmm...

 

moderatorer er som politi, er ikke her for å plage seriøse brukere, men tar de som lager kvalme.

Haha, tydelig at du aldri har møtt politiet? ;)

Akkurat det tenkte jeg også. Bare for et par dager siden var vi tre stk som gikk gjennom HGSD sentrum kl. 5 om natta, og så kom en politibil forbi og onkel sa med hissig stemme:

-"Hva var det i den posen du kastet fra det der bak?"

-"Du kastet en pose der bak...hva var det i den?"

 

Og han som ble anklaget bare sa "Hva er det du snakker om?", og onkel kjørte videre i full fart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...