Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupper eller rumper?


  

511 stemmer

  1. 1. Pupper eller rumper?

    • Pupper
      288
    • Rumper
      306


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Som alltid når en forklaring kreves linker vi til Wikipedia (engelsk side) som forklarer hva Mons pubis er og hvor på kvinnekroppen det er lokalisert:

 

Venusbeger, også kjent som venusberg

 

 

Bilde hentet fra Wikipedia under, dessverre ikke i spoiler da jeg ikke aner hvordan jeg lager det :tease:

Håper ingen føler seg støtt :)

Poolside_03.jpg

 

Jeg vet godt hva det er. Har bare ikke hørt venusbeger blitt brukt før. Så ble litt komisk! :)

Lenke til kommentar

 

Som alltid når en forklaring kreves linker vi til Wikipedia (engelsk side) som forklarer hva Mons pubis er og hvor på kvinnekroppen det er lokalisert:

 

Venusbeger, også kjent som venusberg

 

 

Bilde hentet fra Wikipedia under, dessverre ikke i spoiler da jeg ikke aner hvordan jeg lager det :tease:

Håper ingen føler seg støtt :)

Poolside_03.jpg

 

Jeg vet godt hva det er. Har bare ikke hørt venusbeger blitt brukt før. Så ble litt komisk! :)

 

Har alltid brukt ordet venusbeger frem til nå, visste ikke det kaltes venusberg og. Man lærer så lenge man lever laugh.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pupper er det liksom noe helligere ved. Jeg digger rumper også! Du kan ta på en rumpe og den kan være fast og fin, den er pen å se på, i visse sexstillinger er en fin rumpe herlig, det kan være godt å kose med/spoone/whatever you like osv. Men, pupper! Pupper er liksom noe hellig som er skjult under tøy. Det er alltid veldig stort når du har fått av alle lag med klær, måten man kan bruke hendene sine på puppene, puppene kan ligges på når man sover eller hviler, to søte små fjelltopper man kan leke med og puppene er rett ved magen - og en fin mage er fint! Ofte får man også en smakebit av puppene med en utringning også. Gir mye rom for fantasi.

 

Og en siste ting: å ha pupper i ansiktet når man fornikerer er jo bare awesome.

 

 

Edit: Fjelltopper = brystvorter

Endret av Tezlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...