Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gruer meg veldig til kamp. Stamford Bridge er et mareritt for oss, og det kommer det til å bli i kveld også. Kanskje tidenes tre sikreste poeng til hjemmelaget.

 

Enkelte her inne har vært jævlig høyt oppe siden vi leder ligaen, så jeg skal like å se deres utrykk når vi nå taper her i kveld, og taper på Anfield til helga.

Lenke til kommentar

Gruer meg veldig til kamp. Stamford Bridge er et mareritt for oss, og det kommer det til å bli i kveld også. Kanskje tidenes tre sikreste poeng til hjemmelaget.

 

Enkelte her inne har vært jævlig høyt oppe siden vi leder ligaen, så jeg skal like å se deres utrykk når vi nå taper her i kveld, og taper på Anfield til helga.

 

Vil tro det er omtrent likt mitt, selv om jeg langt ifra forventer seier i noen av kampene.

Lenke til kommentar
Enkelte her inne har vært jævlig høyt oppe siden vi leder ligaen, så jeg skal like å se deres utrykk når vi nå taper her i kveld, og taper på Anfield til helga.

Vi taper ikke på Anfield. Jeg er stort sett optimistisk på uniteds vegne og tror vi vinner i kveld også. Det svir like mye å tape uansett hva man forventer, ingen vits i å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Enkelte her inne har vært jævlig høyt oppe siden vi leder ligaen, så jeg skal like å se deres utrykk når vi nå taper her i kveld, og taper på Anfield til helga.

Vi taper ikke på Anfield. Jeg er stort sett optimistisk på uniteds vegne og tror vi vinner i kveld også. Det svir like mye å tape uansett hva man forventer, ingen vits i å ta sorgene på forskudd.

Jeg tror også på seier i dag, men uenig i at det svir like mye å tape om man forventer det og har "forberedt" seg på tap på forhånd. Tror det er større sjanse for tap på Anfield enn på brua. Idag skal trenden snus mot Chelsea, og min spådom er at Rooney spiller sitt livs kamp.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet på at det virkelig skal snu på bortebane, har null tro på at det skjer idag. Berbatov må ihvertfall ha en på-dag, og Nani må være minst like god som vanlig. Ellers vet vi hva som skjer:

 

- Rooney blir fyrig og kjefter, etter albuen på lørdag vil nok liste ligge lavere enn vanlig for han.

- Terry vil pådra seg et gult, men burde sikkert hatt 5 til.

- Ashley Cole klager på dommeren gjennom hele kampen.

- Evra bommer på markering og plassering

- Sar storspiller, det samme gjør porselenskallen på andre siden.

- Vidic gruser Torres, Torres går ut før det 70ende.

- Fletcher er banens dårligste med ball, den beste uten.

- Nani og Berbatov avgjør kampen, enten ved å være ræv eller spille fantastisk.

- Luiz viser sin manglende rutine og vil skape ihvertfall en straffesituasjon.

 

Tror på poeng, håper på seier. Får Chelsea selvtillit vil deres sentrale midtbane rive oss i filler. Carrick, Fletcher m.fl må rett og slett gjøre årsbeste om vi skal kunne styre denne kampen på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Håper du på United seier Hyrlen? :tease:

 

Tror det blir en uavgjort her. 0-0 er stor fare for. Sikkert dritkjedelig kamp. Men håpet er at det blir en storkamp verdig.

 

Har vært så nervøs i det siste at eg måtte ta litt ekstra piller. Håper ikke eg blir stoppet i trafikkontroll i dag :ermm:

post-116546-0-73939100-1298999438_thumb.jpg

Autentisk bilde :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...