Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Det stemmer. Birmingham skulle spille ligacupfinale. Jeg føler Chelsea har flere fordeler i denne kampen: 1 ukes hvile + Ferdinand og eventuelt Rooney(suspensjon etter albue) ute. Det som taler for at United skal vinne er formforskjellen på de to lagene. Veldig åpen kamp, men jeg tror det blir blå seier om Torres og Anelka presterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, det er sikkert litt verdi i det for noen. Og all heder til b.l.a Latias som gjør en kjempejobb med dem. Men jeg er bare her for banter og dritslenging, det finner man med å trykke seg frem til det siste innlegget. Førsteposten er for nøytral og objektiv til at jeg gidder annet enn å skumlese den, gi meg flere sleivspark og grunnlag til diskusjon så finner jeg det straks mer av interesse :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Spiller 1.posten noen rolle?

 

Kan ikke noen andre få slippe for engangs skyld? Dette er ikke Latias sitt forum, mange av oss har vært her lenge før han kom til med sine tusen tråder i uka. Fyren har visstnok bestemt seg for at han heller vi ha denne kamptråden i sin portfølje og med det utfordre skjebnen på restens bekostning enn å la oss teste denne "jinx-hypotesen" ved å ha en annen trådstarter ved bortekamper.

 

Noen andre enn meg må gjerne opprette den, jeg gjorde det fordi Hoffern ikke hadde mulighet. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hvem som står for kamptråden så lenge det IKKE er ulykkesfuglen.

 

Egoist.

 

Jotun: Fikk nettopp PM av mod om at Latias har bestemt seg for å beholde sin "egen"

Lenke til kommentar

Avgjørelsen om å stenge den andre tråden og la denne stå åpen er tatt sammen med trådstarter og er endelig. Ønsker dere å klage på avgjørelsen, kan dette gjøres her.

Hvis dere ønsker en mer seriøs debatt om kamptråder er dere velkomne til å opprette en tråd enten her (i Premier League) eller i tilbakemeldingsforumet. Videre diskusjon rundt dette i denne tråden regnes som offtopic og vil slettes.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Der kom den rosa homseboksen ja, ventet på den. D.no fremstår mer og mer som et byråkratisk overformynderi uten skjønn. Spiller det noen rolle om vi diskuterer hvilken kamptråd vi skal bruke her i en relevant tråd folk flest finner frem til og ikke via et henvist høl i en nedstøvet kategori der det har ca 400år få å svar.

 

Jeg blir svett. Kommer til å klikke i vinkler om vi taper i mårra og jeg vil absolutt legge mye av skylda på spammerungen. Jeg blir vel sikkert advart om å holde kjeft eller så får straff på flekken nå, jadda.

 

Er det verdt det for dere ikke-overtroiske å ta sjansen når det koster oss nada null å bruke en annen kamptråd?

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...