Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sar

O´Shea - Smalling - Vidic - Evra

Nani - Fletcher - Scholes - Giggs

Rooney - Hernandez

 

Vel. Stor kamp dette. Vår antatt vanskeligste til nå i sesongen. Chelsea kommer til å angripe oss og gå for å slå oss. Derfor vil jeg ha O´Shea som er bedre defensivt enn Rafael. Berba er best mot etablerte forsvar, derfor vil jeg heller ha kontringssterke Hernandez som sammen med Nani kan kjøre kontringer mot dem. Rooney er en ypperlig førsteforsvarer og kan hjelpe en midtbane som kommer til å bli satt på mange prøver.

 

Skulle gjerne hatt Park i denne kampen.

 

Men hvorfor ble den ekte kamptråden stengt? Chelsea fans?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Berba er ligaens toppscorer, han må bare starte. Bortkasta å ha en målscorer om man ikke skal bruke han.

 

Håper:

 

VDS

Rafael - Smalling - Vida - Evra

Nani - Carrick - Scholes - Giggs

Berbatov - Hernandez

 

 

Tror (dessverre):

 

VDS

O'Shea - Smalling - Vida - Evra

Fletcher - Scholes - Carrick

Nani - Rooney - Giggs

Lenke til kommentar

Haha, her hagler det rundt med advarsler og "siste gang jeg sier det!1oneone!!" overalt. Ha i det minste litt baller og vær konsekvente med det dere foretar dere. Jeg blir faen meg banna for mindre og uten advarsler i hytt og pine.

 

heia uavgjort!

 

og ja runar, den var myntet på deg. Sjekk loggen min og ta en titt på hva du har banna meg for i det siste. Urettferdig.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Berba starter, ble tross alt spart mot Wigan, ser ingen grunn, what so ever, for at han ikke skal starte. Spesielt med tanke på spillet til Rooney de siste kampene. Er likevel usikker på om jeg ville utelatt Rooney helt fra elleveren eller ei, han har et stort navn og bare det at han er på banen får motstanderen til å tenke seg om to ganger med tanke på taktikk.

 

Men det spørs om ikke Berba og Hernandez som spisspar hadde vært det beste i denne kampen. Blir jo bare spekulasjoner uansett, men det som er helt sikkert er at SAF kommer til å stille med den gørrkjedelige 4-5-1 formasjonen. Mitt tips, Berba på topp, Rooney på venstre mens Chica sannsynligvis får et innhopp på slutten. Rooney spiller rævva men får et mål som blender "alle" fra å kritisere spillet hans. Håper jeg må spise ordene mine med tanke på den siste setningen.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Men det spørs om ikke Berba og Hernandez som spisspar hadde vært det beste i denne kampen. Blir jo bare spekulasjoner uansett, men det som er helt sikkert er at SAF kommer til å stille med den gørrkjedelige 4-5-1 formasjonen. Mitt tips, Berba på topp, Rooney på venstre mens Chica sannsynligvis får et innhopp på slutten. Rooney spiller rævva men får et mål som blender "alle" fra å kritisere spillet hans. Håper jeg må spise ordene mine med tanke på den siste setningen.

 

Gjør meg ingenting om Rooney har en ny elendig kamp om han scorer en fantastisk seiersmål for oss. Han gjorde det mot City, og Park har vel gjort det et par ganger denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...