Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noen krise imo, da er neste match Sunderland hjemme rett over jula.

 

Chelsea var gode mot Spurs og fremstod sultene ut. Ingen skader eller suspensjoner har de heller. Jeg mener det var et ugunstig tidspunkt å møte et skadet dyr på uansett så jeg depper ikke. Top of the table med kamp til gode. Arsenal vs Chelsea den 27-des. Fyfaen så win for United :D

 

Nå får de ikke sjansen til å tette luka heller. Kan være et psykologisk overtak og en blessing in disguise.

 

Hadde dårlige vibber.

 

Lenke til kommentar

Patetisk. Nå skal jeg ikke si noe høyt, men Chelsea var faen rask til å få denne utsatt. Faen så heldig de er, vi møter dem på en low, nå får de kanskje to måneder på seg til å komme i form. 20cm snø, så blir kampen utsatt, patetisk. Drithelg.

Ja, festlig for chelsea å feire jul med bl.a 5 strake poengtap i ligaen, ingen mulighet til å tette luka og en må-vinne kamp borte mot et revansjesugent Arsenal om ei uke. Da møter vi Sunderland hjemme dagen føre. Ergo, potensielt 6 (7-9p inkl blackpool) bak og natta for denne sesongen.

 

Tror Chelsea hadde vunnet i mårra. Vi var på en falsk high imo, mens Chelsea er et såret dyr.

Lenke til kommentar

Denne kampen var faktisk det eneste jeg så frem til denne helgen siden det blir 20-22 timer med jobbing lørdag og søndag. Så frem til å være ferdig kl. 16 på søndagen og bare komme seg hjem og sette seg i sofaen og se kamp, men nei. :cry:

 

Engelskmenn og snø skal du faen meg få billig av meg, det har vel kommet 2 cm å da stopper jo hele landet opp.

 

 

SVARTE FAEN I HELVETE!!! :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem i går for å ha juleferie etter en helvetes uke av lesing, og hadde BARE lyst å sitte hjemme og se alle 3 kampene i dag (tidligkampen, 16.00 så 18.30) også se Blackpool Spurs i morgen and then the big one, Chelsea - Utd. Alle på Sky HD og alt. Faen så utrolig kjipt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Enig med Hyrlen her. Dette virket som et nesten ideelt tidspunkt å møte Chelsea på. De er jo i elendig form om dagen. Greit at Lamps, Terry og Essien er tilbake, men spesielt Lampard trenger sikkert litt tid på å prikke inn formen. Får satse på at vi hever oss like mye som Chelsea hever seg frem til når kampen skal spilles. Vi har mye å gå på selv om vi ligger på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...