Gå til innhold

Samsung Galaxy S, rooting, lagfix og tilsvarende - LES FØRSTEPOST.


Anbefalte innlegg

Takker for svar, men vil jeg da ha mulighet til å kjøre oppgradring via kies hvis det kommer noe nytt der?

Kunne tenkt meg å funnet en oversiktlig guide til hvordan ting kan gjøres. Jeg er godt fornøyd med min tlf, men jeg tar reset på den med jevne mellomrom, og det skal da ikke være slik....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på darkys rom, hva er forskjellen mellom wipe og no_wipe?

skal jeg ta en factory reset før jeg flasher?

Wipe sletter alt du har av instillinger og data på internminnet.

 

No Wipe beholder innstillinger og data.

 

 

No Wipe er ment for dem som oppgraderer fra tidligere versjon av Darkys, basert på samme revisjon av firmware.

Du bør kjøre en factory reset dersom du installerer wipe versjonen. Gjør dette FØR du installerer darkys, da custom roms ikke tåler factory reset etter at de er installert.

Endret av kjibba
Lenke til kommentar

valgte :

Trasig's Kernel v666.2

JPY modem

swype jpa

samsung euro keyboard

noen apps jeg ville ha, slik som samsung apps osv

de utilities/tweaks jeg valgte, så ikke ut til å komme med, andre som har hatt samme problem??

jeg valgte generation x theme. synes denne så best ut, og den var også veldig fin

Lenke til kommentar

Darky's v8.1 Gingerbread Edition funker fantastisk for meg :D

 

installerte darkys 8.1 nowipe over 8.0. Telefon var rask fra før av, men ble merkbart raskere med 8.1 . går utifra at det er grunnet byttet kernel til hardcore sppedmod 512 herz osv.

 

 

Jeg har v8.0 nå med Voodoo aktivert.

Hvordan går jeg frem for å få installert 8.1? Har lastet det ned og flyttet filen over til internminnet på mobilen min.

 

Deaktivere Voodoo og så install zip fra intern sd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...