Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D kamera (Fujifilm Real 3D W3) 99 kr - steike artig! Jeg fikk mitt i går. :-) De har flere. Mye gøy for lite penger.

 

De skrev opprinnelig at det måtte hentes i Kongeparken/Rogaland, men de gikk med på å ta forhåndsbetalt. Portoen kom på 70 kr.

 

Må bare takke litt ekstra for dette tipset. Fikk min i går, annonsen er fremdeles aktiv, så det kan nok tenkes at der er flere igjen. Røverkjøp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I utgangspunktet et _veldig_ godt tilbud. Nesten så jeg ville plassert det i "for godt til å være sant" kategorien. Men det er vel kanskje et noe smalt marked for 5DSR. 5D mk III er vel for ganske mange et "bedre" kamera.

 

Jeg undres jo litt over motivasjonen noen kunne ha for å kjøpe en 5dr til bruk i mørke haller...jeg ser liksom ikke hvorfor 50MP skulle telle mer enn god iso.

Men jeg tror du har rett - med 50MP så kommer mange faktorer en ellers slipper unna med, feks med non is/mf objektiver og stødighet etc inn. For de fleste holder nok 16-24 MP som du kommer langt med. Ellers er det jo dårlig tidspunkt å selge, mange mister jobben sin for tiden og ting ellers ser ikke økonomien så bra ut.

 

Så dette er nok et hus som i større grad enn mange andre mister verdi noe kjappere, kanskje litt i ligaen som mellomformat hus i Norge, som blir nisje/spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

Jeg undres jo litt over motivasjonen noen kunne ha for å kjøpe en 5dr til bruk i mørke haller...jeg ser liksom ikke hvorfor 50MP skulle telle mer enn god iso.

 

Ser du på tester så scorer 5Ds® minst like bra som 5D III på høy ISO. Ulempen er vel mer dårligere skuddtakt og buffer, men uansett er det ikke akkurat noe opplagt valg for sport. Salgssummen virker lav for et så nytt kamera, men ønsker han veldig raskt salg er det muligens en bra strategi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...