Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Til høsten er det 10 år siden D40 ble lansert, så det er nok litt utdatert. Mye moro for pengene til den prisen, men med mindre man er innstilt på å virkelig lære seg å bruke et speilreflekskamera vil det ikke by på store forbedringen sammenlignet med et moderne mobilkamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til den som i går fikk X-T1-huset til 4500 kroner. Lå synlig i et par minutter (FINN.no). Jeg tror ikke jeg var topp 3-raskest engang.

 

(Beklager at jeg poster noe som ikke kan kjøpes, men jeg tenkte det kunne være ok å vite hva en X-T1 (i bra stand så det ut som) har gått for.)

Lenke til kommentar

Billig kitobjektiv: Nikon 18-70mm f/3,5-4,5 for 600 kr. Et gammelt reservekamera Nikon D70S får man med på kjøpet.

 

Jeg har prøvd alle Nikons 18-XX DX-zoom objektiv, og 18-70mm er skarpere og har bedre kontrast enn noen av de andre!

Sikkert fordi den ikke prøver å rekke over alt, samtidig som den har en meget avansert 15/13 konstruksjon med 1 asfærisk og 3 ED elementer (som er mer enn 18-105mm, 18-135mm, 18-200mm har!

 

Som en bonus har den bedre lysstyrke, og er mindre og lettere også.

En sikker vinner  :)

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/78649451

Fuji X-T1 og 35mm f1.4, 6500kr. Kameraet ligger på ca. den prisen alene nå om dagen.

 

Re: X-T2-lansering, så er den rett rundt hjørnet, men normal bruktpris + inkludert objektiv (som går for rundt 3000kr brukt) er fortsatt en veldig god pris. Det er et svært godt kamera selv om X-T2 lanseres. 

Endret av Jørgen Sørheim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...