Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilsynelatende lokkepris, ender nok opp betydelig høyere etter endt auksjon som selger fisker etter her. Står heller ingen tidsbegrensning på auksjonen, så forholder meg noe skeptisk. 

• Liker 1
Skrevet

Canon 400mm f/2,8 IS for de som ikke bryr seg så mye om det ytre. Sterkt herjet og noe forslått. 8000 kr

En reparasjon til 5000 kr og en lakkjobb senere kan man sikkert selge den videre med 10 000 kr i fortjeneste.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis DETTE er Nikkor AF-S 80-200mm f/2.8D, til 1500,- så er det et skikkelig kupp!

Men det står bare "af-s nikkor 80-200mm selges", så ikke godt å si...

Når det er sagt, så finnes det bare én 'AF-S 80-200mm', og det er den proffe dyre!

Alle de andre er bare 'AF' i både lyssterke og svake versjoner.

Endret av ozone
Skrevet

Hvis DETTE er Nikkor AF-S 80-200mm f/2.8D, til 1500,- så er det et skikkelig kupp!

Men det står bare "af-s nikkor 80-200mm selges", så ikke godt å si...

Når det er sagt, så finnes det bare én 'AF-S 80-200mm', og det er den proffe dyre!

Alle de andre er bare 'AF' i både lyssterke og svake versjoner.

Er det for godt til og være sant så er det sannsynligvis ikke sant, ville nok vært veldig skeptisk til dette salget/kjøpet.

Skrevet

...og så finnes det de som ikke har peiling, og har funnet noe på loftet de bare vil bli kvitt...

Solgt er det okke som...

Skrevet

...og så finnes det de som ikke har peiling, og har funnet noe på loftet de bare vil bli kvitt...

Solgt er det okke som...

Refererer du til 80-200 så er den ikke solgt ennå.

Skrevet

3D kamera (Fujifilm Real 3D W3) 99 kr - steike artig! Jeg fikk mitt i går. :-) De har flere. Mye gøy for lite penger.

De skrev opprinnelig at det måtte hentes i Kongeparken/Rogaland, men de gikk med på å ta forhåndsbetalt. Portoen kom på 70 kr.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...