Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning.

Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel.

 

De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var.

De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting.

Hvordan kan kniven være så skarp?

Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der.

 

 

Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt.

 

Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning.

Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel.

 

De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var.

De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting.

Hvordan kan kniven være så skarp?

Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der.

 

 

Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt.

 

Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning.

 

aaah Nikkeis kniver. Good times *mimre* :!:

Lenke til kommentar

Å sove 4 timer og føle at jeg er uthvilt.

Det tyder bare på at jeg i løpet av dagen kommer til å bli ekstremt trett og si til meg selv at jeg bare skal duppe litt etter middag og våkne opp igjen i natt og ha fucket døgnrytma mi. ><

 

Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning.

Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel.

 

De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var.

De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting.

Hvordan kan kniven være så skarp?

Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der.

 

 

Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt.

 

Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning.

Høres ut som meg.

Bare det at jeg bestilte fra dem også. Alt fra muskelstimulatorer med elektroder til selvlysende "fiskekroker" / makk til skremmende mange CD-er. :p

Lenke til kommentar

Ser den, på en måte litt verre, men mer forståelig også. 4 timer søvn er jo egentlig alt for lite i lengden.

 

For øvrig irriterer det meg fælt at ingenting skjer, forum er døde eller nede for maintenance, folk stresser for å komme seg fra senga og til jobb / skole og interessante ting skjer ikke før rundt 9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...