Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DETTE irriterer meg:

 

post-54990-0-63876700-1320368290_thumb.jpg

 

 

+ som Gavekort sier, så koster det en formue å forsikre dette kunstverket av en drømmebil.

 

Da jeg kjøpte bil i fjor, så så jeg etter noe til maks 300k.. fant en fin mustang til 320k, noe jeg var villig å strekke meg. Men da jeg ikke hadde så stor peiling på dette fra før, så fant jeg ut at bilen var faktisk i Sverige og, at det kostet over 1 mill å importere den.. FY FAEN I HELVETE!!!!!!

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Welcome to norway! :thumbup:

 

Irriterer meg at dagens regjeringe har fått sittet så lenge og misbrukt all makt og penger. Krever inn skatter her og der, elendige unskyldninger for penger som de har klart å rote bort.

Bare se på svenskene! De har mindre penger enn oss å rutte med, likevel klarer de å gjøre ting bedre, som veier, utvikling osv...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om det ikke er min PC, irriterer jeg meg over måten HP har skrudd sammen Pavillion DV7-laptopene sine. En kompis må bytte vifta (støvsugde vifteporten mens vifta gikk), og jeg tilbød meg å hjelpe ham å skru den opp for å se.

 

På min PC av annet fabrikat kommer man til vifta ved å ta av 3 skruer og løfte av en liten bit av underlokket.

 

På hans HP-pc måtte jeg skru ut 55 skruer, og ta av skjerm, tastatur, harddisk, cd-drev og hovedkort, og vifta var den absolutt siste delen jeg kunne ta ut av pcen (som da basically var et strippa pc-chassis med en vifte inni).

 

Sånn så det ut:

 

388165_10150341013316650_537066649_8569058_941046733_n.jpg

 

Det er en ekstra pc der, forresten, det bedrar litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...