Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Alle som skriver "me gusta" og "le" går jo fortsatt på ungdomsskolen. Synes det er greit at de skriver det, lett å luke ut da.

Hva var det de sa, unge herre? :tease:

FY fader.

De gidder ikke å sette ut patruljer så de bare sier til alle, er du kvinne og går alene på natten så blir du voldtatt.

Gidder ikke? Det er IKKE det som er problemet for politiet. Problemet for politiet er at de IKKE HAR PENGER til å gjøre denne jobben, og heller IKKE NOK MANNSKAP. Dette kommer av at regjeringen har prioritert at politiet ikke skal eksistere. Politiet gjør det beste de kan, og en advarselsmelding som dette er absolutt å foretrekke fremfor ingenting.

 

Ja, kvinner i Oslo BØR ta innover seg at Oslo er en farlig by. Aldri gå alene om kvelden, aldri bli sørpe dritings, og ha alltid en venn i nærheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobba ræva av meg for å få Vingsoldat-vinkelen i førstegangstjenesten, og nå ser jeg at en som kom i kontingenten etter meg har fått den på avdelinga vår (13-15 soldater). Har sett fra første stund at sjefen misliker meg litt, men faen heller, favorisering hører ikke hjemme i Forsvaret.

 

Skulle bare mangle at han som går vakt med meg får vinkelen også nå. Han som ikke gjør en drit med mindre sjefen er til stede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Voldtekstbølgen er noe fjolleri media finner på hvert 4. år.

 

Når det er sagt, er folk med foto som hobby rimelig irriterende. Spesielt om de har slengt seg på bølgen bare fordi det er "inn" å være hobbyfotograf. Så sitter de der å tar bilder av asfalt og horisonter med speilrefleksen på og tror de er stilige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noe som irriterer sinnsykt er når folk somler i sikkerhetskøen på flyplasser, ja det går an å ta ut pcen før, fjerne metall deler som beltespenner, putte tannkrem i forseglede poser, kaste vannflasken osv osv osv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...