Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er lei av folk som spør om hvordan det går.

Uten å ville høre svaret i tillegg.. "Hei, hvordan går det?" "Jo, det går..." avbrutt av: "Gjett hva jeg så her om dagen eller!"

 

og

 

Vikarprogramlederene på P3 morgen. Irriterer meg grønn over disse så jeg holder på å kjøre av veien hver dag.

Kan ikke helt sette fingeren på hva det er. Er vel noe med at de konstant må føle seg kule, snakke om hva som er kult og ikke. Alle sier schæmpemoro, schåppe på senteret og sjhøpe klær.

Også er de ganske nedsettende, frekke og mobbete mot folk de intervjuer på gata.

"Hei, vi er fra norsk rikskringkasting, æhæh se på deeee skoaaaa der aaaa æhæhæ"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er lei av folk som spør om hvordan det går.

Uten å ville høre svaret i tillegg.. "Hei, hvordan går det?" "Jo, det går..." avbrutt av: "Gjett hva jeg så her om dagen eller!"

Jeg smiler nesten ikke. Da er det ekstra irriterende at folk spør, "Er du ok?" og "Er det noe gale?" etc. Hvorfor skal jeg smile 24/7. Har ingenting å smile for.

Åh, jeg vet det. Var sånn med meg da jeg gikk på ungdomsskulen. Smilte nesten aaldri når jeg var hjemme, og mamma spurte ofte i en irritert tone "hva er det?" "ingenting." "Hvorfor er du så sur da?" Herregud, trenger vel ikke være sur bare fordi jeg ikke smiler 24/7? Både mamma og stefaren min sa at jeg alltid var så sur. Irriterende, much?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilforsikring irriterer meg! Det gir absolutt ingen mening, og knuser bildrømmene mine!

 

Først og fremst, hvorfor skal stor motor ha så mye å si på forsikringen? Om jeg har 100 hestekrefter eller 500 hestekrefter, så hindrer ikke de 500 hestekreftene meg i å huske vikeplikten. Kjører jeg i siden på en bil, så kjører jeg i siden på en bil!

Jeg forstår jo at NOEN må betale forsikringsselskapene, men de burde ikke gjøre slik at ungdommer kjører rundt i pittesmå og farlige biler, bare fordi de ikke har råd til å forsikre noe annet!

 

 

Hvorfor kan ikke jeg spare noe på forsikringen når Jarle Petter kan, som forsikrer bilen i hans mammas navn! Er han ung og uansvarlig, eller blir han plutselig ansvarlig nå? Bare fordi mammaen hans tar skylden om han smeller bilen inn i en butikk!

 

 

Jeg sier ikke at jeg ikke burde betale noe særlig med forsikring, og erfarne sjåfører burde selvsagt få betale mindre enn nye sjåfører!

 

Men hvem er det som er forsiktig i trafikken her? Jarle Petter i sin rustne Corolla fra 1980, eller Gavekort i sin splitter nye Lamborghini med 600 hestekrefter? Om jeg bruker 600 hestekrefter og krasjer, så er jeg DØD!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...