Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næh. Har lest mange tegneserier før jeg har sett spillefilmer, TV-serier og animasjonsfilmer uten at det har fått meg til å mislike filmen/TV-serien/animasjonsfilmen. Så er neppe det som er problemet mitt. Men kjipe skuespillere, døll dialog og mongoloide forandringer kan jo nevnes som ting som plager meg med TV-serien. Kjedelig.

 

 

:cool:

Lenke til kommentar

The Walking Dead. For no' jævla dritt TV-serien er.

 

Kødder du med meg? Har du sett alle episodene, eller dømmer du serien etter at du snublet over slutten av siste episode?

 

Haha, herrefred! Kødder du?

 

 

Nå har jeg sett en sesong og to episoder, samt lest tegneserien.

 

Når det er sagt, jeg så sesong en med en gang den kom, episode etter episode, siden jeg gledet meg veldig til serien. OK?

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

The Walking Dead. For no' jævla dritt TV-serien er.

 

Kødder du med meg? Har du sett alle episodene, eller dømmer du serien etter at du snublet over slutten av siste episode?

 

Haha, herrefred! Kødder du?

 

 

Nå har jeg sett en sesong og to episoder, samt lest tegneserien.

 

Når det er sagt, jeg så sesong en med en gang den kom, episode etter episode, siden jeg gledet meg veldig til serien. OK?

 

Jesus Kristus! Kødder du nå?

 

Herp derp! I'm a giraffe!

 

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke å se mer TWD etter jeg hadde sett ferdig sesong 1, var bare helt surrete og man fikk jo ikke engang vite hvorfor det plutselig er masse zombier, lol.

Det får man ikke i tegneserien heller. Serien (og tv-serien) handler ikke om zombien eller kampen mot de eller å finne en kur. Den handler om de som overlever og prøver å fortsette å overleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...