Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ex. fac?

Nix. Jeg lastet ned tre sesonger av en serie jeg vet jeg kommer til å prioritere fremfor det meste, jeg drakk for mye alkohol, og jeg brukte penger jeg egentlig skulle spare. Pensum har jeg kontroll over. Ex.Fac og Ex.Phil har jeg ikke tenkt til å bruke mer energi på enn nødvendig, å irritere seg over de er bare bortkastet tid.

Lenke til kommentar

Århhh....! Tok bussen ekstra tidlit ut til badeanlegget i dag for å ta meg en dukkert. Viser seg at det kommunale drittbassenget kun er åpent fra kl 14 fordi små drittunger eier det frem til da. Og den jævla rasstappkommunen irriterer meg også, faens AP-styrte dyrehage som har sulla bort masse penger og må bygge badeanlegget 100 mil unna sentrum for å spleise med nabokommunen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At APe styrer :O

 

 

Kommentarere som dette:

- Voldtektsgjenger jakter

kvinner som går alene

Politimester Anstein Gjengedal i Oslo retter en kraftig advarsel til Oslo-kvinnene.

 

FY fader.

De gidder ikke å sette ut patruljer så de bare sier til alle, er du kvinne og går alene på natten så blir du voldtatt.

Endret av Woltox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faens uflaksen igjen. Først sender Play pakken min via lokal logistikk først som blir overtatt av DHL her uten å gi beskjed, så ringer sjåføren når jeg ikke er hjemme og avtaler at pakken leveres heller til jobben dagen etter, og nå er den "forsvunnet" siden jeg ikke har sporingsnummeret. Håper de tar kontakt igjen ila dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...