Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting jeg ikke skjønner:

 

Person "A" oppretter en FB-gruppe "Til minne om ofrene på Utøya".

 

Hvorfor i heite skal da også personene "B", "C", "D", "E", "F" og så videre ned til person "AAA" opprette sine egne grupper med samme formål? Er det en FB-konkurranse jeg ikke har fått med meg? "Personen med flest followers på sin FB-page med formål "X" vinner en premie"? Er det noe sånt?

 

DET MÅ DA GÅ AN Å HOLDE SEG TIL EN GRUPPE?

Lenke til kommentar

Så da, så da barn. Rolig nå.

 

Protip: Ta alt dere leser på internett med en klype salt - det er ikke alt som skrives som er 100% seriøst. Helt sant!

 

(Dette med å kjenne sin besøkelsestid er også viktig)

 

Gavekort har forøvrig et poeng når han sier at situasjonen er facebooket i hjel. Det er tonnevis med grupper til støtte for ofrene - det må da holde med én?

 

En gruppe, en minnemarkering. That simple.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa".

 

Flott.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa".

 

Flott.

 

Skift til ctrl+vanlig klikk så er du kvitt det problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så helvetes god! Jeg tuller ikke engang når jeg sier de skal takke for alt på Facebook, det samme gjelder når folk sitter å legger ut skryt som andre har skrevet om Norge. "OMG! Takk blomsterbutikkene! De har vært så helvettes gode til å gjøre det inkompetente lavlønnsarbeidet sitt! La oss lage en Facebook-gruppe! OMG! Norge er så flinke! OMG! Se på meg, jeg er en del av Norge! Viva la fuckings Norge"

 

La meg gi deg en lenke: http://www.facebook.com/event.php?eid=210189315697924

 

 

Lenke til kommentar

Godt å se at jeg klarer å provosere noen. Driver du å tenker lenge på det meningsløse hatet du konstant slenger mot meg?

 

Jeg synes jeg har en god grunn til å vise avsky til dem som skal sitte å glorifisere seg selv og unødvendige ting på Facebook, og viser overdådig sympati som overgår sympatien i alle tidligere tragedier. Norge suger til seg all skryt de bare klarer å finne, nettopp fordi vi ikke er vandt med så mye oppmerksomhet.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Godt å se at jeg klarer å provosere noen. Driver du å tenker lenge på det meningsløse hatet du konstant slenger mot meg?

Ja, jeg har sett meg ut deg som min fiende. :roll:

 

Jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor man kan la seg irritere seg over folk som gjør noe så positivt som å takke.

 

Kaymeerah: Norge har som det kanskje mest fredelige og medmenneskelige samfunnene i verden ikke krevd hevn, men har møtt denne tragedien med forsoning, støtte og kjærlighet.

Lenke til kommentar

Negative folk irriterer.

 

Jeg sier som Stoltenberg: "Du angrer aldri på klemmen du ga." Det samme kan sies om takking. Gro opp.

 

Ifølge deg er alle som er negativ også umoden? Eller har det seg slik at du hinter til at Gavekort er en overdrevet negativ person, selv om han ofte sier positive ting?

 

Kaymeerah: Norge har som det kanskje mest fredelige og medmenneskelige samfunnene i verden ikke krevd hevn, men har møtt denne tragedien med forsoning, støtte og kjærlighet.

 

"Han burde henges!" osv. ville jeg ikke kalle kjærlighet. Skjelle fyren ut som en psykopat ville jeg heller ikke kalt kjærlighet.

 

Vennligst vis meg ett annet sted i verden der samfunnet har brutt ut i borgerkrig pga. en terroraksjon? Kan du vise meg ett eksempel der utøveren faktisk ble drept av en sivil, eller ble jaktet på for den saks skyld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...