Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt i sofaen med bror i går, og plutselig begynte jeg å blø neseblod. Drøyt mye, faktisk. Aldri blødd så jævlig mye før. Starta med papir, men etter å ha brukt en halv rull+- valgte jeg ob are stå over vasken til det slutta. Tok lang, lang, lang tid. Vokna i dag av at det kilte i nesen, og da blødde jeg som faen igjen. Bare og kaste seg over vasken og stå der i lang, lang tid. Jeez! Plagsomt!

Løsning på ditt problem: tampong.gif?w=300&h=101

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han linket til en sang som heter I Found Myself Today, av A Change of Pace eller noe. Var like dårlig som de andre låtene han linka til. Avføring.

 

Drøyt at folk ikke greier og trykka "svar" på posten hans, kopiere linken og sjekke den ut selv.

Huffameg!

Akkurat hva du mener er avføring og hva som er "bra" er vel ikke så relevant. Selv om jeg ikke har hørt på det bandet på noen år, så kom jeg bare med at eksempel. De har jo byttet sjanger og vokalist, og går fortsatt under det samme navnet.

 

Band forandrer seg. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke å være respektløs. Men jeg begynner å se meg lei på mediehysteriet. Det er mer eller mindre det eneste å lese om i aviser, og det eneste vi har hørt om på nyheterne på tv i det siste. Jeg skjønner at en slik sak vil fange stor oppmerksomhet, men dette blir for meg i det meste laget.

 

Jeg kan ikke se hvordan dette omfanget av medieomtale skal være med på å bearbeide eller forebygge noe som helst. VG har til og med 3 ungdommer (som alle var på Utøya, og er etter alt å dømme fornærmede i saken) som sitter å svarer på spørsmål fra leserne. Det blir bare veldig, veldig merkelig spør du meg.

Lenke til kommentar

Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene...

Linkin Park har alltid vært pusete

 

I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel

Like I`m close to something real

I wanna find something I've wanted all along

Somewhere I belong

Lenke til kommentar

Takk, hyggelig å høre!

Det var kanskje litt urettmessig, var ikke ment for å være slem. Poenget mitt er at det er urettferdig å kalle noen snørrunger fordi de foretrekker et band eller en type musikk. Jeg oppfattet det ihvertfall slik at du mener de som hører på Linkin Park er snørrunger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk, hyggelig å høre!

Det var kanskje litt urettmessig, var ikke ment for å være slem. Poenget mitt er at det er urettferdig å kalle noen snørrunger fordi de foretrekker et band eller en type musikk. Jeg oppfattet det ihvertfall slik at du mener de som hører på Linkin Park er snørrunger.

 

Nja! Påstanden var muligens litt subjektiv, men det er sant at jeg sluttet å høre på dem etter som jeg ble eldre. Om jeg skal ro meg ut av denne situasjonen så var det jeg som var en snørrunge når jeg hørte på dem, hva andre hører på angår ikke meg.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...