Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Alt er bedre her, såfremt du ikke er bonde.

 

Det er akkurat derfor Oslo er på blacklisten min. Stygg by, arrogante nisser og fullt av negre. :thumbdown:

 

*I forberedt svar på den store skitstormen som fremkalles av "rasismen" min: Jeg har ikke noe imot mørkhudete. Neger og mørkhudet er 2 forskjellige ting.

 

Jeg holder meg til Bergen eller utenfor landet.

 

EDIT: Ja, McHansern. Arrogante folk inkluderer deg. :tease:

 

Rasist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhengig av Pepsi Max her. Syreskadene elsker Pepsi Max.

 

Problemet med Linkin Park er at de leverte to kjempebra album først. Så kom denne sangen ut av intet før neste plata kom. Den ble ikke med på Minutes to Midnight fordi de rett og slett tok ei helt feil retning. Uansett, når Qwerty kom ble mange optimistiske til det nye albumet, men det suger jo som kjent og bandet gikk over til et sellout middelmådig mainstram rockeband.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bb81tWJ72Pc

 

A Thousand Suns har jeg ikke giddet å høre en gang.

Lenke til kommentar

Jeg synes de to siste er bedre enn de to første. Mye, mye, mye bedre, faktisk. Liker ingen av de, dog. Men nå virker de i det minste ekte. På de første var det ekstremt påtatt og ekkelt. "Oh, vi spiller METARZ!!!!! og er så harde, LZM!!!!!".

Og jeg liker en del såkalt "nu-metal", sånn at det er sagt.

Lenke til kommentar

Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene...

Linkin Park har alltid vært pusete

 

I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel

Like I`m close to something real

I wanna find something I've wanted all along

Somewhere I belong

Når faen skrek fløtepuser ut lungene sine?

Det er jævla stor forskjell på hybrid theory og minutes to midnight..

 

"Shut up when im talking to you"

"Blood is pouring".. pusete? javel...

 

pusete :yes:

Alle damer digger menn som er litt sensitive og viser følselser, så vitsen er på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettbutikken hvor jeg bestilte en 18" bæreveske for laptopen min har for andre gang utsatt anslått leveringstidspunkt.

 

Dette medfører at jeg ikke tør å ta med meg den nye 13.000 kroners kjæledeggen min på ferie i frykt for at den blir ødelagt.

Dermed reiser jeg rundt med en gammel Acer som jeg egentlig hadde tenkt å kvitte meg med...

 

Nettbutikken er IKKE den utskjelte Amentio, om noen lurer, men en nettbutikk med meget godt rykte, og som jeg kjøpte selve laptopen fra uten problemer.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å være god og mør... :tease:

Likte filmen du anbefalte meg :p

Etter navnet å dømme kunne filmen være en alien komedie, jeg ante absolutt ikke hva den ville gå ut på når jeg begynte på den.

 

Etterpå blir det den filmen Hansern foreslo :w00t:

 

Edit: Trodde vi var i DNFK :(

 

---------------

 

Facebook gruppe:

"R.I.P omkomne 22.07.2011"

 

Kunne de virkelig ikke komme på et bedre navn? Hvorfor skrive R.I.P, og ikke Hvil i fred, på godt norsk :dontgetit:

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...