Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer.

 

Det er for å vise sin medfølelse.

Men ta det med ro, verden går under i 2012 :D

Lenke til kommentar

Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer.

 

ENIG! Vi burde tenke på Co2 utslippene til faklene når litt under 100 personer er blitt massakrert...

 

Nei...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer.

 

ENIG! Vi burde tenke på Co2 utslippene til faklene når litt under 100 personer er blitt massakrert...

 

Nei...

Det var et snev av ironi. Jeg ser bare ikke nødvendigheten av å vise sin sympati på alle mulige måter, og slite ut steinene i gågatene når man allerede har Facebooket hele saken i hjel, brukt mer stearin enn på julaften, samt nå skal vandre i regnet med fakler.

 

 

Jeg har like mye sympati for ofrene, men jeg akter ikke å gå ute i gatene med fakkel.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/terror/oslo/innenriks/rosetog/17443138/

 

Det blir visstnok et rosetog, ikke fakkeltog.

 

- Politiet var negativ til så mange tusen fakler og sommerlyset gir heller ikke den beste rammen rundt arrangementet, sier han.

 

 

- Tenk deg hvor vakkert det blir når vi legger ned så mye som kanskje 80 000 roser, sier han

 

Deltar selvfølgelig på noe sånt.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/terror/oslo/innenriks/rosetog/17443138/

 

Det blir visstnok et rosetog, ikke fakkeltog.

 

- Politiet var negativ til så mange tusen fakler og sommerlyset gir heller ikke den beste rammen rundt arrangementet, sier han.

 

 

- Tenk deg hvor vakkert det blir når vi legger ned så mye som kanskje 80 000 roser, sier han

 

Deltar selvfølgelig på noe sånt.

 

Det var frykt noe skulle skje(med kansje 10k i gatene der 7k har fakkel, plus at det er "finere" med rosetog

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...