Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det irriterer meg at folk skal relatere denne bombingen til islamister. Det er ikke usannsynlig, men for all del, det kan jo godt være EN gal person lik det som skjedde i Oklahoma i 1995. Bombingen der er det nest verste terrorangrepet i USA etter 11. september og det ble utført av EN hel person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

this http://www.facebook.com/Antifanpage.Anders.Behring.Breivik and this http://www.facebook.com/pages/Anders-Behring-Breivik/245683272126884 irriterer ræva av meg. Folk er så jævla uvitende og psykopatiske. Klager over at han fyren drepte masse folk på den øya for så å fantasere om at han skal bli hengt og henretta, etc.

 

Folk som blir medlemmer i slike grupper er en skam og oser idioti. Folk poster også bildet av han gutten i vannet med alle kroppene rundt hvor den antatte gjerningsmannen står og ser på han. Alle tror han ble skutt, men det er jo heller ikke fakta om man ser litt videre i videoen.

 

Dette gjør også at jeg mister all respekt for folk som melder seg inn i andre slike grupper. sånn som "tenn lys" gruppene. Det er bare faenskap og tull med det. Bringer ikke noe godt med seg. Skjerpings folkens.(regner med jeg slipper og leke captain obvious og si det er sørgelig det som har skjedd)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

this http://www.facebook.com/Antifanpage.Anders.Behring.Breivik and this http://www.facebook.com/pages/Anders-Behring-Breivik/245683272126884 irriterer ræva av meg. Folk er så jævla uvitende og psykopatiske. Klager over at han fyren drepte masse folk på den øya for så å fantasere om at han skal bli hengt og henretta, etc.

 

Folk som blir medlemmer i slike grupper er en skam og oser idioti. Folk poster også bildet av han gutten i vannet med alle kroppene rundt hvor den antatte gjerningsmannen står og ser på han. Alle tror han ble skutt, men det er jo heller ikke fakta om man ser litt videre i videoen.

 

Dette gjør også at jeg mister all respekt for folk som melder seg inn i andre slike grupper. sånn som "tenn lys" gruppene. Det er bare faenskap og tull med det. Bringer ikke noe godt med seg. Skjerpings folkens.(regner med jeg slipper og leke captain obvious og si det er sørgelig det som har skjedd)

Helt enig, +1

Lenke til kommentar

Blir selv flau over ungdommer som maser om at de ville banka og torturert fyren om de selv hadde vært der, osv. Men man kan jo ikke klandre dem.

 

Selv irriterer jeg meg mest for øyeblikket over bagateller. De fem bussrutene som går til sentrum må av en eller annen forskrudd grunn alltid ta av nøyaktig samtidig, nøyaktig etter at jeg er ferdig på jobb. Derfor må jeg vente i 30min til neste pulje av busser. Hvorfor kan ikke rutene være litt mer spredt utover timesløpet?

Lenke til kommentar

this http://www.facebook.com/Antifanpage.Anders.Behring.Breivik and this http://www.facebook.com/pages/Anders-Behring-Breivik/245683272126884 irriterer ræva av meg. Folk er så jævla uvitende og psykopatiske. Klager over at han fyren drepte masse folk på den øya for så å fantasere om at han skal bli hengt og henretta, etc.

 

Folk som blir medlemmer i slike grupper er en skam og oser idioti. Folk poster også bildet av han gutten i vannet med alle kroppene rundt hvor den antatte gjerningsmannen står og ser på han. Alle tror han ble skutt, men det er jo heller ikke fakta om man ser litt videre i videoen.

 

Dette gjør også at jeg mister all respekt for folk som melder seg inn i andre slike grupper. sånn som "tenn lys" gruppene. Det er bare faenskap og tull med det. Bringer ikke noe godt med seg. Skjerpings folkens.(regner med jeg slipper og leke captain obvious og si det er sørgelig det som har skjedd)

Det er da ingenting galt med å mene at han bør bli hengt osv? Forskjellen her er at han er skyldig i massemord, mens ungdommene han drepte skulle bare ha det gøy på sommerleir.

 

Slike folk som Anders Behring Breivik fortjener helvete.

Lenke til kommentar

Ironien var at mannen var høyreekstrem nasjonalist og nå har mange et norsk flag til profilbilde. Veldig så nasjonalistiske folk skulle bli. Kanskje det var nettopp det Anders ønsket.

 

Synes også heller lite om denne fanatiske opprettelsen av grupper og pages relatert til dette på Facebook. Er det ikke andre måter å vise sympati på enn å skrive hatmeldinger og legge ut bilder som ikke hører hjemme på nett?

Lenke til kommentar

Ironien var at mannen var høyreekstrem nasjonalist og nå har mange et norsk flag til profilbilde. Veldig så nasjonalistiske folk skulle bli. Kanskje det var nettopp det Anders ønsket.

 

 

 

 

Et flagg betyr ikke nødvendigvis at de har blitt patriotiske, men at de støtter Norge i disse dårlige tider. Jeg har ikke flagg på mitt profilbilde, men jeg ser ingenting galt i å vise støtte.

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Et flagg betyr ikke nødvendigvis at de har blitt patriotiske, men at de støtter Norge i disse dårlige tider. Jeg har ikke flagg på mitt profilbilde, men jeg ser ingenting galt i å vise støtte.

Må være første gang jeg sier meg enig med deg. Har sett flere påpeke dette, og må si meg enig i at det er INGENTING galt med å vise støtte. Det irriterer meg at folk alltid skal henge seg opp i slike ting. Det er forskjell på denne og "Sett denne i din status om du er imot vold mot små barn i Afrika, og kanskje et barn vil bli reddet"

 

 

Vil bare også si at når jeg har hull i sokken min (Under) så har jeg gjerne på meg to par, særlig om det er kaldt. Men nå har jeg på to par sokker (Som er relativt nye, og også veldig dyre sokker), og det er hull rett gjennom.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Et flagg betyr ikke nødvendigvis at de har blitt patriotiske, men at de støtter Norge i disse dårlige tider. Jeg har ikke flagg på mitt profilbilde, men jeg ser ingenting galt i å vise støtte.

Det kan lett oppfattes feil. Og det er det folk burde tenke på når de velger å bruke norskt flagg som profilbilde.

Hvordan tror du reaksjonen hadde vært om det var muslimer som hadde utført handlingene og folk hadde begynt med norsk flagg som profilbilde? At de gir sympati for nordmenn (uavh. av kultur og hudfarge) som døde eller "Norge for nordmenn"?

Lenke til kommentar

Et flagg betyr ikke nødvendigvis at de har blitt patriotiske, men at de støtter Norge i disse dårlige tider. Jeg har ikke flagg på mitt profilbilde, men jeg ser ingenting galt i å vise støtte.

Det kan lett oppfattes feil. Og det er det folk burde tenke på når de velger å bruke norskt flagg som profilbilde.

Hvordan tror du reaksjonen hadde vært om det var muslimer som hadde utført handlingene og folk hadde begynt med norsk flagg som profilbilde? At de gir sympati for nordmenn (uavh. av kultur og hudfarge) som døde eller "Norge for nordmenn"?

Alle gir inntrykk til å støtte Norge. Vi fokuserer for mye på patriotisme, og for lite på sympati og symbolikk.

 

 

 

Lenke til kommentar

Mener kun at man burde tenke seg om to ganger for hvordan ting kan oppfattes selv om det i utgangspunktet ikke er ment slik.

 

Først får islam mye pes fordi de står bak, så viser det seg at det er et politisk angrep på sosialisme, og så dukker det opp mange norske flagg på Facebook. Skjønner godt at det er rom for misforståelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke så ille hva han gjorde, en hva folk vil gjøre mot han.

 

Han = Drepte, kort tid føre de døde

De = Torturere han på det groveste, i flere timer/dager

 

Uansett hva han har gjort, kan man ikke gå tilbake å hindre slik, folk er født forskjellig.

 

(Jeg støtter ikke hva han gjorde, men jeg gidder ikke å syte å klage over hvr syk personen er)

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

this http://www.facebook.com/Antifanpage.Anders.Behring.Breivik and this http://www.facebook.com/pages/Anders-Behring-Breivik/245683272126884 irriterer ræva av meg. Folk er så jævla uvitende og psykopatiske. Klager over at han fyren drepte masse folk på den øya for så å fantasere om at han skal bli hengt og henretta, etc.

 

Folk som blir medlemmer i slike grupper er en skam og oser idioti. Folk poster også bildet av han gutten i vannet med alle kroppene rundt hvor den antatte gjerningsmannen står og ser på han. Alle tror han ble skutt, men det er jo heller ikke fakta om man ser litt videre i videoen.

 

Dette gjør også at jeg mister all respekt for folk som melder seg inn i andre slike grupper. sånn som "tenn lys" gruppene. Det er bare faenskap og tull med det. Bringer ikke noe godt med seg. Skjerpings folkens.(regner med jeg slipper og leke captain obvious og si det er sørgelig det som har skjedd)

Det er da ingenting galt med å mene at han bør bli hengt osv? Forskjellen her er at han er skyldig i massemord, mens ungdommene han drepte skulle bare ha det gøy på sommerleir.

 

Slike folk som Anders Behring Breivik fortjener helvete.

 

Det stemmer ikke. Man skal ikke kjempe vold med vold. Det blir bare ikke riktig. Du skal heller ikke jevne ut smerten han har påført folk tilbake på ham. Jeg ser ikke poenget i å opprette grupper på facebook, etc. som omhandler at gjerningsmannen burde bli drept bare noen minutter etter at navnet hans ble kjent. Om ikke vil jeg si at dette påfører motsatt effekt.

 

De kan mene mye rart og tenke seg fram til mye rart disse 14-15åringene, men skal en ting være sikkert. Det er ikke grunn til og skrive groteske uthandlinger om hvordan se skulle likt å sett han bli torturert. Smakløst.

 

(igjen med dette rasisme pratet. Opprett en egen tråd om det. Ingen grunn til å diskutere det i denne tråden)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Nå går den ene vennen etter den andre på hue og ræva ut av facebook'en min. Spesielt ei kjerring som oppretter gruppe på gruppe og kjedebrev på kjedebrev om det som har skjedd. Man trenger ikke stikke en kniv inn der det allerede er et sår. Vi klarer oss med den ene tenn et lys gruppa.

 

Jeg setter mer pris på at folk møter opp i virkeligheten. Bare se på det som var i Oslo. Det er slik en minnestund for noe slikt som har skjedd skal foregå. Ikke foran pc'en på rommet ditt på Facebook.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...