Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Frp kan få mange stemmer pga dette, DET er en skummel tanke.

 

Hva faen er problemet ditt? Noe MÅ gjøres, og hvis AP blir valgt igjen vil ikke stort skje.

 

At det finnes folk som ikke SKJØNNER at noe må skje, de er for dumme, det er en SKUMMEL tanke.

 

Han har en annen politisk mening enn deg. Problem?

 

Helt seriøst, det å kalle andre dum fordi de ikke har samme politiske mening som deg er rimelig idiotisk. Her ville jeg sagt at du fremstiller deg selv som dum, uten at du nødvendigvis er det.

 

EDIT: Jeg er forøvrig ikke for ett AP-gjenvalg, men jeg er heller ikke noe særlig for FrP.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Refsa. Ser de sammme brukerene der som skriver ny status relatert til det som har skjedd hver bidige time. Det holder for faen en gang. Om poenget er å vise støtte og solidaritet virker det stikk motsatt. Virker bare som noen rabiate idioter som ikke har forståelse for det som har hendt, og sitter der med sine digitale lys og norske flagg klistret over pc-skjermen. Møt opp på en minnestund, ikke sitt å gni det utover nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis la ut "Du må ikke sove" av Arnulf Øverland. Det er greit.

 

En annen kompis satte på "Disposable Heroes" (Metallica) på jukeboxen på utestedet. Det er greit.

 

Alle disse fb-tingene trenger ikke være der. Vi er ett land, ett folk, og vi står sammen.

 

Hmm, når jeg tenker over det så minner den littegrann om det som skjedde :hmm:

Lenke til kommentar

Har irritert meg over det selv jeg (OG NEI JEG DELTAR IKKE)

Her sitter de hjemme og sier at sånn og sånn burde han straffes. Det er det samme med alle de usaklige gruppene som blir laget " NORGES STYGGESTE NORDMANN" osv.

Det er tenåringer som sitter og skriver stygge kommentarer som de ikke klarer å stå for i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Blir ufattelig irritert på alle som prøver å dra en eller annen spøk om det som har skjedd. Èn ting er idiotene som bare prøver å provosere, de er ikke vits å bry seg om. En annen ting er de som er lei seg for det som har skjedd, men likevel skal spøke det vekk med en eller annen kommentar.

 

Jeg også irriterer meg over de som bruker vanvittig mye tid på å skrive om dette på facebook, men vi må huske på at ikke alle har muligheten til å delta i minnestunder og lignende. Det må være lov å være lei seg og skrive om det. Selv om man ikke trenger å spamme, selvsagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir ufattelig irritert på alle som prøver å dra en eller annen spøk om det som har skjedd. Èn ting er idiotene som bare prøver å provosere, de er ikke vits å bry seg om. En annen ting er de som er lei seg for det som har skjedd, men likevel skal spøke det vekk med en eller annen kommentar.

Hvorfor skal du sitte å bestemme hvordan andre skal reagere på dette? Om en spøk får vedkommende i bedre humør er da det bare positivt. Alle reagerer forskjellig, noe du bare må akseptere. At man lager spøker ut av dette, betyr ikke nødvendigvis at man ikke bryr seg eller at man ikke har respekt for ofrenes pårørende osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...